سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11707

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند میزان کمک های نقدی مردم نهاوند به مردم مناطق زلزله زده را تاکنون 10 میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح شنبه در ستاد بحران شهرستان نهاوند که در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد گفت: مردم نوع‌دوست نهاوندی تا کنون ۱۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال هدایای غیر نقدی خود را در قالب ۸۲ وسیله نقلیه سبک و سنگین به مناطق زلزله زده ارسال کرده‌اند.

حمیدوند گفت: کمک‌های غیرنقدی شهرستان نهاوند شامل ۴۴۰ عدد چادر، انواع مواد غذایی و خوراکی و بهداشتی، ۲۳ دستگاه از خودروهای امدادی و خاکبرداری شامل کامیون، بولدوزر و تانکر و ۳۲ میلیون تومان کمک نقدی و همچنین پنج اکیپ فنی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه مرجع رسمی جمع‌آوری توزیع منطق زلزله زده هلال احمر و بسیج است، افزود: کمک‌های جمع آوری شده باید به مراجع قانونی و قابل قبول سپرده شود و در منطقه بحران زده نیز به کسانی که وظیفه رسمی دارند داده شود تا بتوانند بین همگان طبق آمار مشخص تقسیم کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند بر روی گسل زلزله خیز جوانی قرار دارد و باید دستگاههای مرتبط با بحران از همین الان بحران را برای خود شبیه سازی و تصور کنند اگر الان اتفاقی رخ می داد باید چکار می کردند و چه برنامه ریزی هایی مرتبط با دستگاه خود، همشهریها و خانواده ها انجام می دادند.

کریم حمیدوند گفت: با توجه به اتفاقات اخیر باید آمادگی کامل داشته باشید تا در شرایط بحرانی حادثه را کنترل و مدیریت کرده و مکانی در شهر نیز برای موقع خطر در نظر بگیریم تا اگر اتفاقی رخ داد، حادثه دیدگان و مجروحین برای رسیدگی به آنجا منتقل شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش