سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11718

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج با همکاری و پیگیری نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در روز جمعه خبر داد.

محرم روزبه در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی خانواگی به مناسبت هفته بسیج روز جمعه ۳ آذرماه هفته جاری ساعت ۷صبح در مقابل شهرداری نهاوند برگزار می شود.

روزبه با بیان اینکه این همایش با هدف توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و ایجاد روحیه ، نشاط در جامعه برگزار می شود، گفت: با تمهیدات انجام شده این همایش پیاده روی خانوادگی به صورت زنده از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

وی تاکیدکرد : شرکت کنندگان در این همایش پس از پایان ثبت نام و دریافت برگ چاپ شده را به همراه کارت شناسایی معتبر در روزهمایش همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای ثبت نام و تهیه رایگان برگه شرکت در این همایش می توانند به اماکن ورزشی دولتی سطح شهر بخشداریها و ادارات و دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

روزبه در پایان این همایش نیز به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی ارزنده ای ماننده : یک خودرو پراید، دوچرخه ، کارت هدیه و… سایر لوازم اهدا می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش