سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11737

صدای نهاوند:
مسئول شورای هماهنگی خبرنگاران نهاوند گفت: این شاعر نهاوندی به "سیف الشعرا " شهر نهاوند معروف بود و غزلیات زیادی از وی منتشرشده است و در بین اهالی رسانه و فرهنگ و هنر نهاوند از جایگاه والایی برخوردار بود.

به گزارش صدای نهاوند به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین صادقی اظهار داشت:

این پیشکسوت شعر و رسانه سال‌های زیادی دارای یک دکه روزنامه و کتابفروشی بود که حاصل دسترنج خبرنگاران و رسانه و مطبوعات نهاوند را بین علاقه‌مندان توزیع می‌کرد همچنین از مرحوم سیف چندین کتاب شعر به یادگار مانده است که کتاب غزلیات وی از مشهورترین آثار این شاعر نامی نهاوند است.

صادقی بیان کرد: کتاب غزلیات استاد سیف در سال ۱۳۷۰ به دلیل علاقه مردم به این شاعر چند نوبت چاپ‌شد.

هزینه مراسم ترحیم شاعر نهاوندی به زلزله زدگان تخصیص یافت

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بسیج رسانه و شورای هماهنگی خبرنگاران نهاوند انجمن شاعران در پیام‌های جداگانه درگذشت استاد حاج محمدحسن سیف (سیف الشعرا) شاعر برجسته، پیشکسوت، نام‌آشنا و دوست‌داشتنی شهرستان را خدمت خانواده محترم و حوزه فرهنگ و هنر نهاوند تسلیت گفتند و از عموم مردم و علاقه‌مندان جهت حضور در مراسم ختم این شاعر دعوت به عمل آوردند.

خانواده مرحوم پیشکسوت شعر و رسانه تمامی هزینه ختم را به زلزله زدگان کمک کردند خانواده مرحوم حسن سیف پیشکسوت شعر و رسانه معروف به سیف الشعرای نهاوند در اقدامی خیرخواهانه و قابل تحسین در همدری با خانواده‌های مصیبت زده زلزله زدگان کرمانشاه تمامی هزینه مراسم ختم خود را به آن‌ها اختصاص دادند.

محمد تقی شهبازی اظهار داشت: بازماندگان مرحوم حسن سیف معروف به سیف الشعرا، شاعر نامی نهاوند به منظور همدردی وهمیاری با حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه همه هزینه‌های مربوط به برگزاری مراسم ترحیم آن مرحوم را به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز کردند.

شهبازی گفت: سیف الشعرا یکی از شاعران خوب و معاصر نهاوند بود که به جز شعر و هنر سال‌ها در دکه روزنامه فروشی کتب و روزنامه‌ها را سروقت به دست مردم می‌رساند و فردی بسیار دوست داشتنی و اجتماعی بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش