سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11869

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: رئیس جمهور نادان و کم عقل آمریکا در آخرین حربه ی خود قدس را بعنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد که به طور حتم در این نقشه هم شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند اظهار داشت: ملاک ارزیابی اسلامی شدن دانشگاه ها خروجی های آن است فردی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شود اگر فردی متعهد و پایبند به ارزشهاباشد مشخص است دانشگاه ما اسلامی است اما اگر غیر از این باشد شاید به ظاهر دانشگاه ما اسلامی باشد اما عملا نتوانسته است به وظیفه خود عمل کند چون آنچه که مورد خواست امام راحل و مردم است این است که خروجی های دانشگاه افرادی متعهد، متدین، دلسوز و مفید برای کشور باشند.

مغیثی گفت: راه نجات از شر آمریکا اقتصاد مقاومتی است نه برجام های دیگر که آمریکا خواهان آن است ما این همه مذاکره کردیم تا به برجام رسیدیم و آمریکا هم به آن عمل نکرد حالا خواهان مذاکره در مورد موشک ها و نفوذ ایران در منطقه هستند اینها راه حل نیست و فقط برای پیشبرد اهداف استکبار است، تنها راه نجات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است که اگر در حوزه اقتصاد به خودکفایی و استقلال برسیم قطعا در زمینه های دیگر هم موفق خواهیم بود.

وی افزود: دشمن قصد دارد ملت ایران را خسته کند تا دست از نظام، انقلاب، دین و ارزشها بردارند که قطعا به این هدف نخواهند رسید علی رغم اینکه در سه دهه گذشته هم هر آنچه در توان داشتند برای این مهم انجام دادند اما شکست خوردند.

امام جمعه نهاوند علت وجود داعش را ایجاد جنگ مذهبی در میان مسلمانان بیان کرد و افزود: داعش نه به شیعه رحم کرد و نه به سنی به همین خاطر مسلمانان در مقابل داعش ایستادند تابالاخره موفق شدند داعش را نابود کنند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: آمریکا بعد از شکست داعش متوجه شد مقاومت در ایران، عراق و سوریه قدرت گرفته اند به همین علت دست به ایجاد چند توطئه زدند اول قصد داشتند اقلیم کردستان عراق را مستقل کنند تا عراق را تجزیه کنند اما شکست خوردند، بعد طرح استعفای نخست وزیر لبنان را پیاده کردند تا در لبنان دخالت کنند و لبنان را به یمن دوم تبدیل کنند که این طرح هم شکست خورد، بعد فتنه علی عبداله صالح در یمن بود که ابتدا در کنار انقلابیون بود اما بعنوان رییس جمهور اسبق اورا حمایت کردند تا صنعا را در اختیار او قرار دهند اما با کشتن صالح این توطئه هم شکست خورد.

مغیثی بیان داشت: اکنون آمریکا متوجه شده است هر توطئه انجام می دهد با مشورت ایران و قدرت مقاومت شکست می خورد به همین علت رئیس جمهور نادان و کم عقل آمریکا در آخرین حربه قدس را بعنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد که به طور حتم در این نقشه هم شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: وقتی داعش نابود شد همه کشورهای مسلمان و منطقه خاورمیانه فهمیدند تمام این فتنه ها زیر نظر آمریکا است، اکنون در اکثر کشورهای اسلامی منطقه هسته های مقاومت برای مقابله با توطئه های دشمنان تشکیل شده است‌.
امام جمعه نهاوند در پایان گفت: امروز ایران اسلامی به گفته خود غربی ها بعنوان قدرت برتر منطقه شناخته شده است و در برابر قدرت ایران ناتوان هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش