سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11894

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: جنبش دانشجویی قبل و پس از انقلاب همواره آرمانخواه و آماده بوده است برای سعادت جامعه همه مشکلات را تحمل و حتی جانش را بدهد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، افزود: دانشجوبان پس از انقلاب اسلامی خدمات بزرگی را به نظام اسلامی داشته و در این راه شهید هم داده اند؛ لذا انقلاب اسلامی مرهون نقش دانشجویان است.
وی افزود: محیط دانشگاه محیط مقدسی است که در دوران گذشته نظامیان به آن یورش بردند و با ضرب و شتم دانشجویان حرمت دانشگاه را زیر پا گذاشتند.
وی افزود: دانشجویان در پیروزی اتقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند و در برهه های مختلف توطئه هایی را خنثی کردند که انقلاب را مستحکم کرد.
فرماندار نهاوند به یادآوری مساله تسخیر لانه جاسوسی پرداخت و افزود: دانشجویان پیرو خط امام راحل با اقدامی که کردند توانستند چهره آمریکا را نمایان کنند و ارزشی را به جای بگذارند که امام خمینی (رع) از آن به انقلاب دوم یاد کردند.
وی دانشجویان را عامل تحرک بخشی و نشاط در جامعه معرفی کرد و گفت: دانشجویان که آرمانخواهی در ذات آنها وجود دارد موتور محرکه جامعه هستند و به جامعه گرمی می بخشند.
وی به اقدامات صورت گرفته برای توسعه دانشگاه نهاوند اشاره و اضافه کرد: در سفر رئیس جمهوری به استان همدان ۳۹ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه دانشگاه نهاوند پیش بینی شد که هشت میلیارد ریال آن در حال تخصیص است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه گفت: امروز دانشجو یک جایگاه ویژه و کم نظیر در توسعه جامعه دارد که با تولید علم و ثروت کشور را به اعتلا میرساند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش