خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 11899

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: روند کند توسعه دانشگاه نهاوند باعث شد این دانشگاه به مجتمع آموزش عالی تنزل پیدا کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در اداره ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، اظهار داشت: زمانی علم تاثیر گذار است که توام با معرفت و شناخت باشد در غیر این صورت بجز ضرر چیز دیگری ندارد.
بهرام نیا با انتقاد از روند کند توسعه دانشگاه نهاوند گفت: دانشکده تربیت بدنی نهاوند همزمان با دانشگاه ملایر افتتاح شد اما بعد از چند سال دانشگاه ملایر به جایی می رسد که چندین رشته دکترا دایر می کند اما دانشگاه نهاوند با چهار رشته دانشگاهی به مجتمع آموزش عالی تنزل پیدا می کند.
وی افزود: با پیگیری و تلاش مجموعه شهرستان کاری شده که ظرف مدت ۱۰ ماه ساختمان دانشگاه احداث و موافقت اصولی ۱۰ رشته جدید نیز دریافت شده است.
وی گفت: دانشگاه آزاد این شهرستان ۱۴ رشته داشت که الان به ۳۱ رشته رسیده و راه اندازی ۲ رشته برای کارشناسی ارشد نیز در دست اقدام است.

نماینده مردم نهاوند از افزایش هیات های علمی دانشگاه ملی و آزاد نهاوند خبر داد و افزود: در دو دانشگاه ملی، آزاد و دانشکده فنی و حرفه ای در جهت گسترش آموزش عالی در بخش های افزایش رشته ها، امکانات تحصیلی، جذب هیات علمی، توسعه فضای آموزشی و …اقدامات ارزشمند و مفیدی انجام شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سیاوش نهاوند گفت:

    نبود سرمایه گذار ضعف نهاوند است. ولی شهروندان نهاوندی هم یکی دیگرازمقصران اصلی توسعه نیافتن نهاوند هستند بدلیل اینکه مردم خریدهای خود را در شهرهای دیگر انجام می دهند و رونق از شهرستان رفته است.(وزارت کشور مناطق جداشده غیرقانونی نهاوند را برگرداند)

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش