سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11927

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: استاندار همدان با مدیران دولتی که اعتبارات عمرانی آنها اختصاص یابد اما طرح های آنها راکد مانده باشد، به شدت برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی نهاوند اظهار داشت: در تخصیص و توزیع اعتبارات شهرستان پروژه‌هایی که فعال هستند به صورت ویژه دیده می‌شوند و همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان موظف هستند تا گزارش کاملی از وضعیت و روند پروژه‌‌ها و اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌ها را به فرمانداری شهرستان گزارش دهند.

حمیدوند افزود: عزم استاندار همدان برای برخورد با مسئولان دستگاه هایی که کم کاری می کنند  جدی است که در این زمینه عملکردها مستند سازی و به استاندار ارایه می شوند.

وی ادامه داد:در سالن ورودی برنامه‌ریزی استانداری همدان که جلسات سرمایه‌گذاران و مسئولان برگزار می‌شود هیچ عکس و تصویری از سراب‌های شهرستان و جاذبه‌های گردشگری نهاوند وجود ندارد که این ظلم بزرگی در حق نهاوند است و باید پیگیر این مهم باشیم.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در استانداری، فرمانداری و همه ادارات شهرستان باید تصاویر و عکس‌هایی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری نهاوند که در خور شأن این شهرستان باشد، نصب شود زیرا این تصاویر در معرفی شهرستان و جذب سرمایه‌گذار موثر هستند.

حمیدوند گفت: به منظور برگزاری همایشی علمی، از سوی استاندار همدان ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است که تا کنون این رقم به شهرستان داده نشده و لازم است پیگیری های لازم از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صورت گیرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش