سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12005

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان:

نخستین وقف استان همدان با نیت استکبارستیزی در نهاوند ثبت شد

صدای نهاوند:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یک واحد آپارتمان نوساز در شهر نهاوند با نیت مبارزه با استکبار جهانی با نام موقوفه «ولایت» به ثبت رسید.

به گزارش صدای نهاوند،حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کاروند، از ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این وقف در شهرستان نهاوند ثبت شد.

وی بیان کرد: واقف نیک‌اندیش یک دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت ۷۰ متر مربع و به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان را با نیت مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان این که این وقف از نوع منفعتی است، افزود: ثبت این نیت به عنوان نخستین وقف در حوزه استکبارستیزی است که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان ثبت شده است.

وی با تاکید به اینکه استکبارستیزی یکی از اهداف و راهبردهای  اصلی نظام جمهوری اسلامی است و باید روحیه مقابله با دشمنان در میان آحاد جامعه تقویت شود، گفت: وقف‌هایی در این راستا می‌تواند نقشه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر آب کرده و کمک زیادی به پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی کند.

کاروند وقف با نیت استکبارستیزی را مهم دانست و افزود: همه وظیفه دارند نسبت به مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه داشته باشند و یکی از وظایف مهم در این راستا ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبار ستیزی است.

وی  خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش یکی از کارکنان مجموعه اوقاف و امور خیریه استان همدان است و که با نیت صرف گمنام ماندن نام خود این وقف را انجام داده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش