سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12049

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: کاهش آمار ازدواج و افزایش طلاقدر 9 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته جای نگرانی دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان نهاوند،در سالن شهدای فرمانداری افزود: طبق آمار اعلام شده از سوی اداره ثبت احوال نهاوند، در ۹ ماهه سال جاری تعداد هزار و ۳۷۹ واقعه ازدواج در این شهرستان ثبت شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ که  هزار و ۵۴۲ مورد بود، ۱۱ درصد کاهش داشته است.
سلامتی افزود: در همین مدت آمار طلاق نیز با ۳۵۲ مورد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۲۹۶ مورد بود، با ۱۶ درصد رشد روبرو است.
وی با اشاره به ضرورت بررسی دلایل بروز چنین شرایطی، اضافه کرد: برای بررسی این موضوع باید کمیته ارزیابی تشکیل و از دفاتر ازدواج و دیگر دستگاه های مسئول دعوت شود و علل آن مورد بررسی قرار گیرد.
معاون فرماندار نهاوند اظهار کرد: اگر ما از جمعیت جوان غفلت کنیم با یک تهدید روبرو می شویم که می تواند آثار و مشکلات اجتماعی را برای ما بدنبال داشته باشد.
وی با اشاره به پرداخت وام ازدواج توسط بانک ها در سال جاری، افزود: در حال حاضر رضایت نسبی نسبت به پرداخت وام ازدواج توسط بانکها داریم اما انتظارمان این است که همه بانکها به طور ۱۰۰ درصدی نسبت به پرداخت سهمیه وام مورد نظر اقدام کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز در این جلسه گفت: در هفت ماهه امسال ۲ هزار و ۲۹۴ مورد وام ازدواج در مجموع به میزان ۲۳۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال پرداخت شده که در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۲٫۳ درصدی هستیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش