جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12211

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به اینکه توسعه شهر نهاوند به سمت روستای کوهانی پیش می رود و از سوی دیگر مجتمع تفریحی تپه ابوذر در حال اجرا است باید در بلند مدت محل دفن زباله شهر نهاوند به مکانی دیگر تغییر یابد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند کریم در کارگروه مدیریت پسماند افزود:زباله های روستایی به ویژه در مناطق گردشگری این شهرستان به یک معضل تبدیل شده و مشکلاتی را ایجاد کرده است که این مساله باید توسط دهیاران مورد پیگیری قرار گیرد.

حمیدوند ادامه داد: با توجه به اینکه استان همدان در سال ۲۰۱۸ میزبان گردشگری آسیا است و شهرستان نهاوند هم از جمله شهرهای استان است که برای بخش گردشگری آن برنامه ریزی شده لذا پذیرفته شده نیست که در اطراف این مناطق زباله و تهدیدات زیست محیطی وجود داشته باشند .
وی گفت: برای نظارت بر وضعیت محیط زیست شهرستان لازم است اداره محیط زیست بازدید محیطی داشته باشند و هرکجا تخلفاتی صورت گرفته بود پس از اخطار لازم به دادگاه معرفی شوند.
حمیدوند در ادامه با اشاره به وضعیت پسماند شهر نهاوند گفت: با توجه به پیگیری هایی که صورت گرفت بخش هایی از مشکلات زیست محیطی که شهر نهاوند را تهدید می کرد از سوی شهرداری برطرف شد و مابقی مشکلات نیز برطرف شود.
وی گفت: با توجه به اینکه توسعه شهر نهاوند به سمت روستای کوهانی پیش می رود و از سوی دیگر مجتمع تفریحی تپه ابوذر در حال اجرا است باید در بلند مدت محل دفن زباله شهر نهاوند به مکانی دیگر تغییر یابد.
وی افزود:البته با توجه به تصمیم استان برای ایجاد سایت مرکزی در شهرستان ملایر ,لازم است محل فعلی دفن زباله ساماندهی شده و استانداردهای لازم در آن مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین رها سازی نخاله های شهری در حریم راههای ورودی نهاوند را از دیگر مشکلات زیست محیطی ذکر کرد و افزود: موضوع رها سازی نخاله های شهری می بایست از سوی شهرداری ساماندهی شده و مکانی مشخص برای آن در نظر گرفته شود.
فرماندار نهاوند همچنین بر جدا سازی و بی خطر سازی زباله های عفونی پزشکان بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه زباله های بیمارستانها جدا سازی و بی خطر سازی شده اند لذا در بخش خصوصی نیز لازم است این کار صورت گیرد که در این رابطه لازم است با نظام پزشکی شهرستان جلسه ای برگزار شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. میلاد67 گفت:

    نهاوند کی فرمانداری ویژه می شود مردیم از وابستگی به مرکز استان که هم قدمتش پایین تراز نهاونداست هم خیلی چیزهای دیگر.ملایر را که دیگر نگو.لطفا این خواسته بزرگ مردمان ایالت نهاوند را برآورده سازید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش