سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12264

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در سال95 و 96 بیش از 2 میلیارد تومان در مولفه های ایثار و شهادت در شهرستان نهاوند هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند عصر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی نهاوند که با حضور وزیر اطلاعات در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: شهرستان نهاوند مهد شهیدان بزرگی همانند آیت الله قدوسی، آیت الله حیدری و سرداران سرافرازی می باشد که نقش عمده ای در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشته اند.

حمیدوند افزود: نهاوند در بخش های مختلف مانند فرهنگ، زیربناها و نیز اشتغال و مسکن نیازمند توجه ویژه است، به همین جهت همه مسوولان این شهرستان در زمینه تلاش برای توسعه نهاوند اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره  بر ضرورت توجه به خدمت وکار به عنوان معیارهای مشخص ولایتمداری و تعهد به رویکردهای عدالت تاکید کرد و افزود: ایجاد وفاق وهمدلی در پبشبرد توسعه نهاوند در دستور کار همه قرار دارد.

فرماندار نهاوند گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید درشهرستان نهاوند در بحث ساماندهی گلزار شهدا ساخت المان شهدای گروه ابوذر و المان شهدای گمنام بعد از سالیان سال عملکرد بسیار خوبی به جا گذاشته است.

کریم حمیدوند بیان داشت:مردم ایرن اسلامی با تبعیت از آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های بازدارندگی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

حمیدوند افزود: براساس آیات قرآن شهدا زنده‌اند و فعالیت‌های ما را می‌بینند و برگزاری یادواره‌های شهدا برای اقشار مختلف جامعه ثمرات مفیدی دارد و سبب می‌شود که از شهدا درس بگیریم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش