سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12290

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان:

گسل زلزله فیروزان نهاوند در حال حرکت است

صدای نهاوند:
مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: گسل زلزله فیروزان در حال حرکت است و با توجه به این امر مهم شهرستان نهاوند شرایط ویژه‌ای دارد و اگر در این شرایط اتفاقی در شهرستان رخ دهد همه ما مسئولان مقصر هستیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،حسن ظفری صبح سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری نهاوند، اظهار داشت: امسال هزار و ۲۱ سهمیه مقاوم‌ سازی مسکن روستایی برای شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است که تاکنون ۸۰۰ فقره پرونده مقاوم سازی به بانک‌های عامل شهرستان معرفی شده‌اند که از این تعداد برای ۵۰۰ فقره پرونده عقد قرارداد شده است که این آمار نشان دهنده عدم همکاری بانک‌ها با متقاضیان مقاوم‌سازی مسکن روستایی است.

وی تصریح کرد: در استان همدان دو منطقه خاص با خطر نسبی بالای وقوع زلزله وجود دارد که دو منطقه به خاطر وجود گسل زلزله آوج در منطقه شمالی استان و وجود گسل زلزله فیروزان در منطقه جنوبی استان است.

وی عنوان کرد: از همین رو از سیستم بانکی تقاضا داریم که با توجه به شرایط شهرستان به نوعی همکاری بیشتری در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن داشته باشند و پرداخت این تسهیلات را به سال آینده موکول نکنند و هر واحد مسکونی که قابل سکونت است و نیاز به مقاوم‌سازی دارد به آن تسهیلات مقام سازی پرداخت کنند.

ظفری گفت: جغرافیای کشور ایران تماما بر روی گسل زلزله قرار گرفته است و ما ناچاریم که با زلزله زندگی کنیم از همین رو باید تلاش کنیم که با استفاده از تسهیلات مقاوم‌ سازی که دولت فراهم کرده است نهایت استفاده را ببریم و هم‌وطنانمان از این طریق جان خود را ایمن کنند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش