جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12324

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: باید کارگروه‌هایی تشکیل شود تا آسیب‌های کاهش سن ازدواج و افزایش طلاق در نهاوند را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار داشت: طی ده ماه اخیر هزار و ۴۹۷ مورد ازدواج در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است که این آمار در سال گذشته طی همین مدت هزار و ۶۷۲ مورد بوده است که این آمار کاهش ۱۰٫۵ درصدی ازدواج را نشان می‌دهد.

سلامتی از افزایش ۱۸ درصدی آمار طلاق در ۱۰ ماه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته و کاهش ۱۰ درصدی ازدواج در همین مدت خبر داد.

وی افزود:در حوزه طلاق هم در ده ماهه سال ۹۶، ۳۸۷ مورد طلاق در نهاوند ثبت شده است در صورتی که این آمار در سال گذشته ۳۲۸ مورد بود و در زمینه طلاق رشد ۱۸ درصدی داشته‌ایم.

سلامتی با بیان این‌که باید کارگروه‌هایی تشکیل شود و آسیب‌های کاهش ازدواج و افزایش طلاق را مورد بررسی قرار دهد،  تصریح کرد: باید این آسیب‌ها را با حضور کارشناسان مربوطه و تشکیل اتاق‌های فکری در این خصوص به حداقل برسانیم.

وی گفت: دولت امسال چهار طرح اعتباری برای اشتغالزایی در روستاها تعریف کرده و صدها هزار میلیارد ریال برای آن اعتبار در نظر گرفته تا بتواند مساله اشتغال را بهبود دهد .
وی افزود: از دیگر اقداماتی که دولت برای حمایت از بخش اشتغال و جوانان داشته افزایش وام ازدواج از ۱۰۰ میلیون ریال به ۱۵۰ میلیون ریال از سال آینده و همچنین قطع یارانه افراد غیر نیازمند و صرف آن در بخش اشتغال است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش