سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12370

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در شرایطی که دولت بامحدودیت مالی روبرو است اما با تمام تلاش و توان در جهت رفاه حال مردم و رفع مشکلات آنها گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر شنبه در جلسه تعیین‌ تکلیف پروژه راه‌های نهاوند و فضاهای مورد نیاز جهت‌ اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرستان نهاوند که در سالن  فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که در دولت های نهم و دهم وضعیت منابع مالی به مراتب بهتر از شرایط امروز بود، چرا برای توسعه و پیشرفت نهاوند کار اساسی صورت نگرفت.

حمیدوند گفت: امروز علی رغم کمبودها و محدودیت های مالی دولت، با همکاری و هماهنگی مسئولان مختلف از جمله استاندار و نماینده مردم نهاوند و امام جمعه اقدامات و کارهای ارزشمندی برای رفع محرومیت و کمبودهای نهاوند صورت گرفته است.

وی افزود: ما با وحدت و همدلی و با وجود محدودیت های مالی  دولت به  دنبال رفع مشکلات و کمبودهای شهرستان  و ارائه خدمت شایسته به مردم هستیم.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: خوشبختانه با ملی شدن طرح تعریض  جاده آورزمان عملیات اجرایی این پروژه رونق خوبی گرفته و نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجه ای داشته است.

کریم حمیدوند بیان داشت: هفته گذشته امام جمعه نهاوند نسبت به وضعیت جاده آورزمان انتقاداتی داشت که بلافاصله توسط اداره راه و شهرسازی استان برطرف شد.

حمیدوند با تقدیر از بازدید های هفتگی مدیرکل راه و شهرسازی استان که به دستور استاندار همدان انجام می شود گفت: مدیر کل راه و شهرسازی درطول هفته چند نوبت همراه با معاون و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی از محور های حادثه خیز حوزه استحفاظی شهرستان  نهاوند بازدید می کنند تا عملیات اصلاح این نقاط سریعتر انجام شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش