جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12587

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: يک کميته پژوهشي علل افزايش طلاق در و کاهش ازدواج در شهرستان نهاوند را مورد بررسی و تحقیق قرار دهد.




به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان نهاوند اظهار داشت: باید یک کمیته پژوهشی بعنوان مکمل در کنار شورای ثبت وقایع حیاتی در خصوص علل افزایش آمارطلاق و کاهش آمار ازدواج در شهرستان نهاوند تحقیق و بررسی کند.

سلامتی گفت: افزایش ۱۷ درصدی آمار طلاق و کاهش هشت درصدی آمار ازدواج در نهاوند آمارهای نگران کننده‌ایی هستند که ممکن است زمینه بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر شود.

وی بیان داشت: وضعیت طلاق در شهرستان نهاوند مطلوب نیست و نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها و جامعه ایجاد کرده که این موضوع نشان می‌دهد باید سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در جهت کاهش و پیشگیری از آمار پدیده طلاق راهکار و برنامه‌های اساسی ارائه دهند.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه شهرداری های تابعه شهرستان باید به طور مرتب و منظم گزارشهای خود را به ثبت احوال ارائه نمایند، افزود: باید با مردم و مراجعین به ادارات و سازمان ها با کمال احترام برخورد شود و کرامت انسانی آنها حفظ شود.

سلامتی در پایان خواستار تشکیل کلاس های آموزشی برای دهیاران روستاها در مورد نحوه گزارش دهی آمار وقایع حیاتی شد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش