جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12606

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مسئولان به جای زور آزمایی سیاسی برای جابه جای مدیران به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: مسئولان هر چند دارای مقام بیشتری باشند باید تواضع و فروتنی آنها در مقابل مردم  بیشتر باشد و با ارباب رجوع با تکبر برخورد نکند مسئول جمهوری اسلامی باید مردمی و متواضع باشد.

مغیثی گفت: متاسفانه برخی از مسئولان در جامعه ما زورآزمایی سیاسی دارند برای جابه جای مدیران که این موضوع خیلی بد است و لطمه آن به مردم است، واقعا اگر مسئولی خدمت می کند اورا کمک کنیم و اگر فاسد و خیانتکار است همه دست به دست هم دهیم

تا برکنار شود.

وی ادامه داد: مسئولان باید در تواضع به ارباب رجوع و خدمت به مردم هر روز بیشتر از روز قبل تلاش کنند چون مبارزه با فاسد و خدمت به مردم بزرگترین شکل مبارزه با آمریکا است.

امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا می خواهد فساد در کشور ایران فراگیر و مسئولان به مردم خدمت نکنند تا مردم ناراضی شوند به همین علت همه مسئولان باید با فساد در همه جا مقابله کنند و با خدمتگزاری بیشتر نگذارند آمریکا به اهدافش برسد.

حجت الاسلام مغیثی افزود: نظام جمهوری اسلامی تا کنون هم بر چالش ها غلبه پیدا کرده است و هم کشور را ساخته است و این خطر بزرگی برای دشمنان است به همین علت مقام معظم رهبری گفت فساد در جامعه و در اداره و خدمت نکردن به مردم آب ریختن در آسیاب دشمن است.

 مغیثی بیان داشت: عمل کردن به شعار مرگ بر آمریکا یعنی خدمت شبانه روزی به مردم، مبارزه بافساد و تکریم ارباب رجوع و امیدوار کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران که همه باید این گونه باشیم.

مغیثی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند پیام راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن امسال ملت ایران استقامت در برابر دشمن و عدالت اجتماعی است که در حیطه وظایف دولتمردان است که یکی از آنها برخورد با مفاسد اجتماعی است مردم از ظلم و اجحاف، فساد و بی عدالتی ناراضی هستند و گاهی همین نارضایتی ها وسیله می شود که دشمن هم سو استفاده کند.

وی اظهار داشت: وحدت شیعه و سنی مانند ایران باید در جهان بعنوان یک نماد باشد شیعه و سنی مشترکات زیادی دارندو در بعضی موارد هم تفاوتی ها هست اما در برابر دشمن هدف ما یکی است.

امام جمعه نهاوند در ادامه  با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت: فضای مجازی و خطر آن و درآمد میلیاردی تلگرام از کاربران ایرانی و عدم دسترسی ایران به سرورهای آن که امروز واقعا برای کشور ما مضرر است راه حل آن این است که فن آوری داخل باید تقویت شوند تا وابستگی ما به تلگرام کم و از بین برود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به وضعیت اسراف در کشور و  هدر دادن پول بیان داشت: یکی از مسئولان بهداشت کشور اعلام کرد در ایرانی که محاصره اقتصادی است در سال ۱۰ هزار میلیارد تومان سیگار دود می شود این رقم بودجه یک کشور است که این کار گناه است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به کاهش پول ملی گفت: دلار در حال رسیدن به مرز ۵ هزار تومان است که این خطر است چرا عده ای که می توانند تصمیم گیری کنند کاری نمی کنند چرا باید بازار ارز این گونه افسار گسیخته باشد و پول ملی ایران این همه سقوط کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش