سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12667

صدای نهاوند:
نایب‌‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: 40 نفراز اهالی شهرهای همدان، نهاوند، اسدآباد و تویسرکان بعلت اغتشاشات اخیر در زندان هستند.

به گزارش صدای نهاوند، محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه با حضور در بند ویژه نگهداری از این بازداشت‌شدگان از نزدیک با آنان صحبت کردیم، افزود: بازداشت‌شدگان ضمن ابرازرضایت از وضعیت رسیدگی به آنها در طول بازداشت اعم از خدمات رفاهی و درمانی از سوی مسئولان زندان، خواستار پذیرش قرار تأمین صادره از سوی مقام قضایی و تبدیل قرارهای بازداشت به تأمین سبک‌‌تر و تسریع در رسیدگی به وضعیت خویش شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدید، با نوجوان ۱۵ساله ملایری که در حوادث اخیر اقدام به پایین‌آوردن پرچم جمهوری اسلامی در یکی از میدان‌های ملایر کرده بود، گفت‌وگو کردیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دادگاه بدوی مجازاتی معادل ۵ سال حبس تعزیری برای نامبرده معین کرده است که با اعتراض وی پرونده به مرجع تجدیدنظر ارسال ‌شد.

وی اظهار کرد: در این بازدید ۴ ساعته، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان همدان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازداشت‌‌شدگان حوادث اخیر، تعداد این افراد را حدود ۴۰ نفر اعلام کرد که اهالی شهرهای همدان، نهاوند، اسدآباد و تویسرکان بوده‌اند.

تخصیص ویژه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی ملایر

نماینده مردم ملایر در خانه ملت در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، به نشست اخیر با نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور اشاره و تصریح کرد: در این رابطه تصمیمات لازم در حوزه تأمین اجتماعی در شهرستان  ملایر اتخاذ و دستورات عاجل برای اقدامات مربوطه صادر شد.

وی افزود: این نشست در ادامه سلسله جلسات نماینده مردم ملایر با مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صورت پذیرفت.

کاظمی بیان کرد: در این جلسه روند ساخت پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی در ملایر مورد بررسی قرار گرفت و دستور لازم برای تسریع در این امر صادر و دستورات سازمانی لازم به منظور تخصیص ویژه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی شهرستان ملایر از نوربخش اخذ شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمه خیاطانی که در منازل مشغول فعالیت هستند و بهره‌مندی آنها از ظرفیت‌های بیمه‌ای و حمایتی سازمان تأمین اجتماعی از دیگر مواردی بود که از سوی بنده مطرح و دستور مقتضی توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صادر شد.

نماینده ملایر اضافه کرد: همچنین درباره بسته‌های حمایتی از بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی و مساعدت درباره هزینه‌های درمانی این بیماران در کنار افزایش کمی و کیفی اقدامات حمایتی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان، تصمیمات موثری اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه با اشاره به بخش‌های مختلف بودجه سال ۹۷ و سهم سازمان تأمین اجتماعی از اعتبارات مصوب، بر تلاش مداوم برای افزایش حمایت‌ها از مردم در حوزه درمان و تأمین اجتماعی تأکید کردیم.

کاظمی در پایان گفت: تشریک مساعی و ایجاد بستر هم‌افزایی و کاهش مناسبات زائد اداری در خدمت‌رسانی به مردم از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد تأکید جدی طرفین قرار گرفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش