سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12757

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در حال حاضر که ما با مشکل کم آبی روبرو هستیم لازم است که نسبت به حفظ و حراست از آب های زیر زمینی جدیت بیشتری داشته باشیم.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: تپه ابوذر فضای سبز طبیعی عمومی است و نباید اجازه داد تصرفات انسانی و کم آبی آنرا با مشکل مواجه سازد و موجب از بین رفتن آن شود.

حمیدوند افزود: با توجه به موقعیت ممتاز بام نهاوند، نباید اجازه داد عده ای خارج از مسیر قانونی تصرفاتی در این منطقه داشته باشند.

حمیدوند گفت: البته باید برای حفظ این فضای طبیعی تلاش کرده و روز به روز فضای سبز آن را گسترش دهیم تا بتوان آنرا به یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان تبدیل و از نابودی آن جلوگیری کرد.
فرماندار نهاوند با ارائه پیشنهاد احداث یک مجتمع آب رسانی در سطح شهر نهاوند برای فضای سبز شهری و همچنین تامین آب تپه ابوذر گفت: در حال حاضر که ما با مشکل کم آبی روبرو هستیم لازم است که نسبت به حفظ و حراست از آب های زیر زمینی جدیت بیشتری داشته باشیم.
وی با اشاره به وجود مقبره شهدای گمنام در تپه ابوذر افزود: قبور مطهر شهدای گمنام در این منطقه فضایی معنوی بوجود آورده است و اگر فضای سبز این تپه را گسترش دهیم، علاوه بر سرسبزی منطقه، تعداد زائران شهدای گمنام نیز بیشتر می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش