سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12771

صدای نهاوند:
باحضور مديرکل دفتر امور شهري و شورا های استانداری همدان آئین تکریم و معارفه شهردار نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عصر امروز سه شنبه ۱۵ اسفند مراسم تودیع و معارفه شهردار نهاوند با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا های استانداری همدان ،اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری نهاوند برگزار شد.

در این مراسم سید حسین جعفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا های استانداری همدان با اشاره به مأموریت و نگاه ویژه این دوره از مدیریت شهری به مقوله شهروند محوری، افزود: موضوع مشارکت‌جویی شهروندان در اداره شهرها سر فصل تازه‌ای در مدیریت شهری نبوده و امروز به یک الزام برای پیشبرد اهداف و برنامه های کشوری تبدیل شده است.

جعفری افزود: شهرداری ها باید به سمت ایجاد درآمد پایدار حرکت کنند و مردم برای توسعه و عمران شهری باید با همکاری و همدلی با شورا و شهرداری وارد میدان شوند.

وی افزود: اگر شهرداری‌ها بتوانند با منابع محدود خدمات بزرگی را به شهرها ارائه دهند، هنر بسیار بزرگی کرده‌اند و عملکرد خوب شهرداری‌ها موجب خوش‌بینی در میان شهروندان می‌شود.

وی گستردگی کار شهرداری‌ها را بسیار بالا برشمرد و تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی دارای وظایفی تخصصی هستند، اما شهرداری وظایف مختلفی در حوزه‌های گوناگون شهری دارد.

رئیس شورای شهر نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شرایط شهر در آستانه نوروز و احترام به مطالبه مردم جهت تسریع در امور شهری مراسم معارفه شهردار جدید نهاوند را در کوتاهترین زمان بعد از ابلاغ حکم شهردار برگزار کردیم.

عبدالعلی ملکی گفت: ما در شورای شهر موظف هستیم تا مشکلات شهروندان را بشنویم و در حل و فصل آنها کوشا باشیم، ما امروز در شورا از تمام ظرفیت خود برای حمایت تام از شهردار نهاوند استفاده خواهیم کرد.

ملکی افزود: توسعه شهری نیازمند استفاده از تمام تفکرات اقشار جامعه است به همین جهت در این مدت تعامل خوبی با شهروندان داشتیم و سعی کردیم با بهره مندی از مشارکت آنها تدبیر شهردارنهاوند را برای تبدیل شهرداری به نهادی اجتماعی پیش ببریم و با مشارکت شورایاران پروژه های مهمی را انجام دهیم.

در پایان از تلاش های امیر رضا یوسفیان شهردار سابق و علی محمد زمانیان سرپرست شهرداری نهاوند تقدیر و محمد حسین پور به عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی شد.

لازم به ذکر است، فرماندار و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بعلت حضوردر تهران در این مراسم حاضر نبودند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش