سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12867

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه انسانیت و حقوق بشر برای اروپا و آمریکا معنا ندارد افزود: شعار حقوق بشر توسط این کشورها دروغی بیش نیست و آنها هدفشان تامین منافع خود در قالب این شعار است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: در بعد داخلی جمهوری اسلامی موفق شد که با چالش های داخلی مقابله کرده و در بعد منطقه ای نیز توانست داعش را نابود و ریشه کن کند که اینها کارهای بزرگی برای تحکیم انقلاب به شمار می رود.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی در بعد مسائل منطقه ای به قدری موفق عمل کرد که حتی آمریکا اعلام کرده اگر ایران در منطقه ریشه بگیرد خطر بزرگی برای ما به وجود می آورد افزود: این اعتراف دشمنان نشان دهنده قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه نهاوند با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه گفت: قتل عام مردم این شهر توسط صدام و با حمایت های آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان انجام شد چراکه آنها با دادن سلاح شیمیایی هزاران نفر از مردم بی گناه را قتل عام کردند.
حجت الاسلام مغیثی گفت: در آن زمان کسی از مدعیان حقوق بشر به این مساله اعتراضی نکرد در حالیکه آنان به خاطر کوچکترین مساله از خود واکنش نشان می دهند.
وی با بیان اینکه انسانیت و حقوق بشر برای اروپا و آمریکا معنا ندارد افزود: شعار حقوق بشر توسط این کشورها دروغی بیش نیست و آنها هدفشان تامین منافع خود در قالب این شعار است.
وی با اشاره به فرا رسیدن نوروز باستانی گفت: برخی سنت های غلط مانند آتش بازی در نوروز موجب هدر رفت میلیارد ها پول می شود لذا مردم باید از انجام این سنت های غلط دوری کرده و برخی آداب و رسوم دیگر مانند دید و بازدید ، پاکیزگی و نظافت خانه ، اردوی راهیان نور و دیدار با خانواده های شهدا را در برنامه های خود قرار دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش