مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 12992

صدای نهاوند:
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مراسم اعتکاف ماه رجب در ۲۳ مسجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد و معتکفان به مدت ۳ شبانه روز علاوه بر بهره گیری از معنویات موجود، از خدمات فرهنگی و تدارکات درنظر گرفته شده بهرمند خواهند شد.

به گزارش صدای نهاوند،حجت‌الاسلام موسی محبی در جمع دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف در نهاوند گفت: در راستای غنا بخشیدن به مراسم معنوی و روح بخش اعتکاف ماه رجب، ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه و جذاب فرهنگی برای برگزاری در مراسم شهری و روستایی شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مراسم اعتکاف ماه رجب در ۲۳ مسجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد و معتکفان به مدت ۳ شبانه روز علاوه بر بهره گیری از معنویات موجود، از خدمات فرهنگی و تدارکات درنظر گرفته شده بهرمند خواهند شد.

وی گفت: مراسم شبی با شهدا، محفل انس باقرآن کریم، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مشاوره، برپایی ایستگاه تصحیح قرائت نماز، گفتمان های دینی، مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع)، مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت زینب(س) و غیره از جمله این برنامه های فرهنگی است.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند باتاکید براینکه مردمی بود مهمترین خصصیصه برنامه های فرهنگی اعتکاف در این شهرستان است، عنوان کرد: برنامه های فرهنگی اعتکاف با موضوع مردم، روحانیون و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران به مدت ۳شبانه روز برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند اظهارداشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند به‌عنوان دبیرخانه ستاد مرکزی اعتکاف شهرستان نهاوند فعالیت خود را آغاز کرده و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای برگزاری باشکوه این مراسم برنامه ریزی کرده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش