سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13027

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: چون در شهر نهاوند ایستگاه راه آهن برای مسافران تعریف نشده بود لذا با پیگیری های مجدانه، موافقت وزارت راه مبنی بر ایجاد ایستگاه مسافری و باربری در شهرک شهید حیدری با تامین اعتبار لازم اخذ و هم اکنون کار مطالعه آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در گردهمایی مسئولان هیاتهای ورزشی و خبرنگاران نهاوند افزود: تکمیل طرح شبکه فاضلاب شهر نهاوند نیازمند ۱۰ میلیارد تومان است که ۷ میلیارد تومان آن از محل اعتبار در اختیار نماینده و ۳ میلیارد تومان دیگر هم از طریق اداره کل آبفای شهری تامین شد.
وی گفت: با توجه به تامین اعتبار این طرح اداره کل آبفای شهری متعهد شده است که تا پایان سال جاری شبکه فاضلاب را به طور کامل آماده بهره برداری کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار طرح ملی و بیش از ۳۰ هزار طرح استانی نیمه تمام در سراسر کشور وجود دارد افزود: با توجه به تعداد بالای طرحهای نیمه تمام در کشور ، اهتمام دولت و مجلس بر این است که تا تکمیل آنها، طرح جدیدی تعریف نشود لذا با رایزنی هایی که صورت گرفت چهار طرح ملی برای نهاوند تعریف و برای آنها ردیف ملی اختصاص داده شده است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله طرحهایی که ردیف ملی به آنها اختصاص داده شده جاده نهاوند به آورزمان و ملایر و محور نهاوند- سه راهی کرمانشاه است که تاکنون ۸ میلیارد تومان برای آنها تعلق گرفت که عملیات چهار بانده شدن آنها در سال جاری ادامه می یابد.
بهرام نیا افزود: علاوه بر این چون در شهر نهاوند ایستگاه راه آهن برای مسافران تعریف نشده بود لذا با پیگیری های مجدانه، موافقت وزارت راه مبنی بر ایجاد ایستگاه مسافری و باربری در شهرک شهید حیدری با تامین اعتبار لازم اخذ و هم اکنون کار مطالعه آن آغاز شده است.
وی به احداث سه استخر ورزشی در نهاوند اشاره کرد و گفت: با توجه به قول مساعد معاون وزیر ورزش و امور جوانان استخر مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل و علاوه بر آن ۲ استخر دیگر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می شود.
وی در خصوص سد گرین نیز گفت: با توجه به اینکه اجرای این طرح در قالب فاینانس داخلی به یک شرکت سپرده شده بود به علت کندی در روند اجرای آن ،از این شرکت خلع ید ودر سال جاری با فاینانس جدید عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش