سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13205

صدای نهاوند:
محمد سیوتی یحیا ایدی' سفیر کشور غنا در تهران به همراه هیات تجاری این کشور عصر چهارشنبه از مزارع کشت کلزا و همچنین کارخانه روغن نگین نهاوند بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در رابطه با دستاورد سفر و حضور سفیر و هئیت سرمایه گذاری کشورغنا به نهاوند اظهار کرد: نهاوند به لحاظ کشاورزی و کشت دانه های روغنی در استان دارای جایگاه ویژه ای است.

کریم حمیدوند گفت : باتوجه به پتاسیل و ظرفیت شهرستان ، در بحث زمین حاصلخیز ، آب و هوا در صورت تفاهم، می توان تبادلات خوبی در حوزه کشاورزی و صادرات و ایجاد اشتغال و توسعه را برای شهرستان فراهم کنیم.

کریم حمیدوند افزود: با توجه به اینکه در کشور غنا نیز کلزا کشت می شود لذا هیات تجاری غنا به منظور بازدید و استفاده از تجربیات کشاورزان این شهرستان به نهاوند سفر کرده است.
وی افزود: در این دیدار سفیر کشور غنا با ابراز خرسندی از این سفر بر همکاری اقتصادی بین ۲ کشور و انتقال تجربیات کشاورزان نهاوند به غنا تاکید و خواستار سفر مهندسان ایرانی برای آموزش کشاورزان غنایی شد.
حمیدوند افزود: سفیر غنا در تهران در این بازدید ضمن اعلام آمادگی بر همکاری با مدیر کارخانه روغن نهاوند جهت سرمایه گذاری در این کشور اعلام داشتند که در صورت تمایل کشاورزان نهاوندی برای کشت کلزا در غنا زمین و امکانات لازم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
فرماندار نهاوند افزود: بازدید از مزارع کشت کلزا و همچنین کارخانه روغن نگین برای اعضای تیم تجاری کشور غنا جالب و رضایت آمیز بود.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش