سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13387

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: خروج آمریکا از برجام یک تجربه دیگری بود تا پیش بینی مقام معظم رهبری ثابت شود که آمریکا قابل اعتماد نیست و از این به بعد حواس ما جمع باشد به آنها اعتماد نکنیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نهاوند اظهار داشت: جهالت است اگر فکر کنیم آمریکا قدمی در جهت منافع مردم ایران بر می دارد آمریکا از زمان رضا خان به بعد دشمنی خود را با ایران و ایرانی شروع کرده است و تا کنون با توطئه ها و نقشه های مختلف به جنگ ملت و کشور ایران آمده است، بد عهدی آمریکا موضوع جدیدی نیست و یا اینکه از برجام خارج شود این رفتارهای آمریکا قابل پیش بینی بود آمریکا دشمن درجه یک کشور و ملت ایران است.

مغیثی گفت: حق را باید با ایستادگی از دشمن گرفت نه با التماس، دشمنان ما کسانی نیستنند که اگر گریه و التماس کردیم کوتاه  بیایند مگر اینکه بفهمند قدرتی در مقابل آنها قرار دارد، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به اروپایی هم اعتمادی نیست چون در گذشته آنها نشان نداده اند می تواند در مقابل آمریکا مستقل عمل کنند الان هم فقط اروپا در لفظ اعلام کرده است در برجام می ماند و اگربه صورت عملی کاری کردند می شود به انها اعتماد کرد .

وی افزود: مقام معظم رهبری گفت امریکا می خواهد ایران مانند زمان شاه مانند تعدادی از کشورهای ذلیل عربی منطقه گوش به فرمان باشد و دستورات آمریکا را عملی کند، که ملت ایران نشان داده است زیر بار این زورگویی و ذلت نمی رود.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: در انتخابات پارلمانی لبنان علی رغم هزینه بیش از حد عربستان و آمریکا نیروهای حزب الله و مقاومت صاحب بیشترین کرسی نمایندگی شدند و امیدواریم این اقدامات تا نابودی کامل رژیم صهویونیستی ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: موجودیت اسرائیل با این روندی که در منطقه در حال پیشروی است در خطر است به همین علت آمریکا به دست و پا افتاده است و رئیس جمهور آمریکا هم برجام را برهم می زند و هم اعلام می کند پایتخت اسرائیل را به بیت المقدس منتقل می کند.

مغیثی اظهار داشت: در جهت تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی همه مسئولان اعلام کرده اند، با قاچاق کالا به شدت مبارزه می کنند که متاسفانه تا کنون به طور جدی به این شعار عمل نشده است و این ضربه بزرگی به تولیدات داخلی است.

وی بیان داشت: اگر مجلس شورای اسلامی از ابتدا نظارت کامل و جدی بر قاچاق کالا داشت و چشم بینای نظام وزارت اطلاعات این اقدامات را رصد می کرد نباید این همه مفاسد اقتصادی در جامعه در قالب موسسات غیر مجاز و حقوق های میلیاردی و …خود را نشان می داد این مسائل نشان می دهد در بعضی جاها کمک کاری شده است .

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: مردم از مشکلات زیادی در سطح شهر ناراحت و شکایت دارند از وضعیت ورودی های شهر، وضعیت آسفالت سطح شهر، تعطیل شدن انبار نفت جهان آباد، ایستگاه قطار شهر فیروزان و ..مردم می توانند به صورت مستقیم این مشکلات را به مسئولان ارشد و اجرایی شهرستان منتقل کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش