سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13456

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد مسکن نهاوند: شهرستان نهاوند رتبه نخست نوسازی مسکن روستایی در استان همدان و کشور را دارد.

به گزارش صدای نهاوند، علیرضا نثاری با اشاره به اینکه میانگین نوسازی مسکن روستایی در شهرستان نهاوند ۷۲ درصد است، گفت: این میزان بالاتر از میانگین استان و کشور است.

وی بابیان اینکه شهرستان نهاوند رتبه نخست نوسازی مسکن روستایی در استان همدان و کشور را داراست، گفت: از سال ۱۳۸۴ تاکنون افزون بر ۱۵ هزار و ۴۷۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان نهاوند مقاوم‌سازی شده است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با اشاره به اینکه میزان اعتبار اعطایی به متقاضیان این واحدها ۱۸۶ میلیارد تومان بوده است، با تأکید بر لزوم مقاوم‌سازی واحدها در شهرستان نهاوند با توجه به زلزله‌خیز بودن شهرستان، گفت: در حال حاضر شهرستان نهاوند حدود ۶ تا ۷ هزار واحد مسکن روستایی دارد که نیازمند مقاوم‌سازی و یا نوسازی دارد.

نثاری با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده روستایی، گفت: تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای مقاوم‌سازی و ۱۸ میلیون تومانی برای نوسازی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه متقاضیان می‌توانند به‌صورت زنجیره‌ای ضامن یکدیگر شوند، گفت: طی سال جاری شهرستان نهاوند یک هزار و ۲۲ سهمیه داشته که تاکنون ۶۵۰ فقره قرداد بسته‌شده و ۳۷۰ فقره پایان کار دریافت کرده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته‌شده برای این تعداد واحد مسکونی در سال جاری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: ۲۲ هزار و ۳۵۰ فقره سند مالکیت در روستاهای شهرستان نهاوند صادر شده و حدود ۹۵ درصد مسکن روستایی شهرستان نهاوند دارای سند مالکیت است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش