سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13501

صدای نهاوند:
فیلم مستند زندگینامه شهید احمد شوهانی از شهدای مدافع امنیت با عنوان 'در آسمان ها' روز چهارشنبه در آستانه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در آیینی با حضور مسئولان در نهاوند رونمایی شد.

به گزارش صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این آیین گفت: آرامش، استقلال و سربلندی امروز میهن اسلامی مرهون رشادت و جان فشانی های خیل عظیم شهدا است که برای همیشه کشور ما را سرفراز کردند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی شرایطی را به وجود آوردند که ما امروز در اوج قدرت باشیم و دشمنان جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.
وی افزود: شهدا با روش تربیتی خود که همان از خود گذشتگی و ایثار برای رسیدن به اهداف عالیه اسلام است درس آزادگی به ما داده و حیاتی دوباره به جامعه بخشیدند.
امام جمعه نهاوند شهدا را نماد افتخار و سربلندی ایران اسلامی عنوان کرده و افزود: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی شده فرهنگ ایثار و شهادت است و همه ما وظیفه داریم که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.
شهید احمد شوهانی از نیروهای گردان تکاور تیپ ۳۲ انصار الحسین (ع) استان همدان اوایل بهمن ماه سال گذشته درمنطقه ازگله استان کرمانشاه در درگیری با عوامل داعش که قصد نفوذ به داخل کشور و انجام عملیات تروریستی داشتند به شهادت رسید.
این شهید اهل شهر برزول از توابع شهرستان نهاوند است و از وی ۲ فرزند به یادگار مانده است.
به گزارش ایرنا مهدی گودرزی فیلمساز نهاوندی برای تهیه این فیلم ۳۰ دقیقه ای که سه ماه به طول انجامیده از خاطرات دوستان و خانواده شهید و همچنین مستندات حضور وی در سوریه به عنوان رزمنده مدافع حرم بهره گرفته است./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش