مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 13645

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: برای من سخت است، که بیماران نهاوندی را در بیمارستان های شهرهای همجوار ببینم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شبکه بهداشت و درمان نهاوند که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در طرح روستا گردی بخش های مختلف شهرستان نهاوند ، به این نتیجه رسیدیم که اکثر روستاییان از خدمات حوزه بهداشت و درمان راضی نیستند وتوقع ارائه خدمات بیشتری دارند.

ناصری گفت: برای من بعنوان فرماندار شهرستان نهاوند ،غیر قابل تحمل است که بیمار نهاوندی برای درمان به بیمارستان های شهرهای همجوار مراجعه کنند، لذا انتظار دارم مسئولین ذیربط برای این مشکل و مطالبه به حق مردم، بیش از پیش کادر پزشکی، درمانی این شهرستان را تجهیز نمایند.

وی افزود: بابیان اینکه زیرساخت مناسب برای استقرار دستگاه MRI درحال حاضر وجود دارد اما متأسفانه بیماران نهاوند برای انجام آزمایشات مربوطه به علت نبود این دستگاه به دیگر شهرها مراجعه می کنند، گفت: برای ایجاد انگیزه کافی و ماندگار پزشکان غیر بومی در نهاوند باید امکانات مناسب رفاهی فراهم شود تا پزشکان بدون دغدغه برای ادامه فعالیت پزشکی و درمانی خود در این شهر بمانند.

فرماندار نهاوند بیان داشت: کارهای بزرگی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده و انتظار میرود بیش از پیش شاهد بهبود وضعیت شبکه بهداشت و درمان باشیم.

مراد ناصری افزود: وجود یک داروخانه شبانه روزی در داخل شهر، برای یک شهرستان ۲۰۰ هزار نفری کافی نیست.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش