سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13751

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر نمایشگاه خوشنویسی با نام " چلیپا " با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ، نماز ، اشعار آیینی و ... در نهاوند برپا شد .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، زینب سیف در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه شامل آثار هنرمند برجسته و خوش ذوق نهاوند صمد سوری دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی می باشد که در خط نستعلیق ، شکسته نستعلیق و چلیپا از ۲۲ خرداد ماه به مدت ۷ روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپا شده است .
سیف گفت: این هنرمند از ۶ ماه پیش کار خطاطی این آثار را شروع کرده و در بعضی روزها بیش از ۱۰ ساعت به صورت  مدام به این کار اختصاص داده است.
وی افزود: تمامی ۵۰ اثر به نمایش در آمده در این نمایشگاه با تذهیب کاری هنرمندان چیره دست مزین گشته و این خود به زیبایی و جمال آن افزوده است.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه و فروشگاه در محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) در ایام برپایی همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده استقبال از علاقمندان و هنر دوستان می باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش