سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13776

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای گرفتن نمره انضباط به مجلس نرفته ام گفت: من برای نهاوند می جنگم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد مرکز شهرستان نهاوند گفت: بنده از بدو ورود به حوزه نمایندگی و خادمی مردم آمایش شهرستانی انجام دادم، که متأسفانه در نتیجه این آمایش مشخص شد، شهرستان نهاوند در مقایسه با مقیاس استانی از ضعیف‌ترین شهرهای استان است.

بهرام نیا گفت: دانشگاه نهاوند در سال ۱۳۸۱ با دانشگاه دولتی ملایر افتتاح شد، اما امروز دانشگاه دولتی ملایر علاوه بر رشته‌های کارشناسی و ارشد حداقل ۷ تا ۸ رشته دکتری دارد، ، این در حالی است که نهاوند تنها یک‌رشته داشت و مجوزهای هیئت‌علمی و دانشکده را نداشت.

وی ادامه داد: دانشگاه دولتی نهاوند در یک ساختمانی مربوط به فنی و حرفه‌ای مستقر بود که به‌صورت استیجاری دانشجویان اتراق می‌کردند و خوابگاه نداشتند.

نماینده مردم نهاوند ادامه داد: متأسفانه دانشگاه پیراپزشکی نهاوند با وظیفه ذاتی خود فاصله داشت به شکلی که هیچ دانشجوی پرستاری در دانشکده پیراپزشکی تحصیل نمی‌کرد.

حسن بهرام نیا بیان داشت: دانشگاه آزاد ما در آن زمان ۱۴ رشته داشت و ما آمدیم و اهدافی را که برای شهرستان در نظر گرفتیم با کمک روسای دانشگاه به‌عنوان اولین اقدام تحول را با محوطه‌سازی و ایجاد رشته‌ها، امروز دانشگاه آزاد نهاوند تعداد رشته‌های آن به ۳۴ رشته رسیده است.

بهرام نیا افزود: دانشگاه دولتی نهاوند را که هم سنگ و هم‌عرض در دانشگاه ملایر و اسدآباد بود و باهم کلنگ زنی و افتتاح شده بودند  ما پس از چند سال بعد بااعتبار ۹ میلیاردتومان  ساختیم، این دانشگاه امروز ۵ رشته دارد و در حال گرفتن ۴ رشته دیگر هستیم که با حضور در شورای عالی آموزش عالی به همراه مسئولین استان و شهرستان در حال گرفتن حق مردم هستیم.

وی گفت: ما نرفتیم مجلس که نمره انضباط بگیریم، من برای نهاوند می‌جنگم الحمدالله توفیقاتی حاصل‌شده در این راسته که فعلاً تا تثبیت و تصویب نهایی اعلام نمی‌کنم.

بهرام نیا با تأکید بر اینکه در دانشکده پیراپزشکی نهاوند رشته پرستاری را ایجاد کردم و با ۴۰ دانشجو در حال فعالیت است، گفت: مهندس فرحی در راستای استمرار فعالیت آقای سوری اقدامات خوبی انجام داد که از ایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: شاید آقای جامع بزرگی که آمد پشت تریبون احساس دین کرد چون از تهران به ایشان گفتند که آقای دکتر جامع بزرگی رفتی نهاوند به نهاوندی‌ها بگو نمایندتان می‌جنگد و با جنگ ۵ رشته تحصیلی را برای نهاوند گرفت من در جلسه‌ای از ایشان(رئیس دانشگاه آزاد استان همدان) خواهش کردم شما داخل نیا من می‌خواهم بجنگم برای شما بد خواهد شد، داخل رفتیم و در آنجا کار به‌جایی رسید که صدای ما تا طبقه چهاردهم رسید و معاون پارلمانی خودش را به رساند، کار بجایی رسید که نزدیک بود کت دربیاوریم.

نماینده مردم نهاوند، افزود: از مسئولین وزارت علوم به آقای دکتر جامع بزرگی گفته بودند که این آقا برای خودش صحبت می‌کند یا برای مردم، ایشان پاسخ داده بودند برای مردم و آن مسئول هم گفته بودند دست‌مریزاد و پس از جنگ هم‌دست به گردن هم انداختیم.

وی ادامه داد: ما با جنگیدن توانستیم ۵ رشته تاپ برای نهاوند بیاوریم نه رشته در_پیتی رشته‌های میکروبیولوژی، روانشناسی، حقوق مهندسی عمران و برق؛ ۵ رشته را مجوز گرفتیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش