سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13780

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه راه را اشتباه رفته ایم، گفت: انتظار داشتیم رئیس دانشگاه آزاد استان همدان، به نخبگان بومی نهاوند اعتماد میکرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری صبح یکشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای جدید دانشگاه آزاد نهاوند با بیان اینکه انتصاب رئیس دانشگاه آزاد نهاوند قبل از حضور بنده در شهرستان انجام شده است، گفت: امروز باید دانشگاه در تمامی امور محور قرار گیرد.

ناصری با اشاره به تاکیدات رئیس دانشگاه آزاد استان همدان مبنی بر ارتقا جایگاه و پیشبرد اهداف در تمامی زمینه ها، گفت: اگر در بحث ورود دانشگاه به صنعت، کشاورزی و غیره گام مثبت برداشته شود بسیاری از مشکلات شهرستان مرتفع خواهد شد.

وی افزود: باید در بحث طراز علمی دانشگاه با تحقیقات پژوهشی فعال باشیم تا آثار مثبت آن را در صنعت، کشاورزی و نهایتا سفره مردم مشهود باشد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه نهاوند همه چیز دارد اما درعین حال هیچ داشته ای ندارد، گفت: هر شهروند زاگرس نشینی از نهاوند به نیکی یاد می‌کند اما حلقه مفقوده ای است که باید باید به دست دانشگاه این حلقه مفقوده ها حل شوند.

مراد ناصری بیان داشت: توانمندی دانشگاه آزاد را در دانشگاه محصور نکنید و به کمک صنعت و کشاورزی شهرستان بیایید چراکه دانشگاه و دانشجو ظرفیت بسیار مهمی در حوزه های مختلف دارد.

ناصری گفت: نهاوند تنها از داشته های خدادادی و هنر الهی بهره مند است اما مسئولین متاسفانه کاری نکردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش