سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13950

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، ماموریت جدید جذب اعتبارات اشتغالزایی را با اعتبار 77 میلیارد تومان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در نهمین کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند که عصر شنبه ۹ تیرماه در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ۲۴۹ طرح در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان مصوبه کارگروه اشتغال استان به نهاوند اختصاص یافت.

مرادی گفت: در حوزه صنعت ۴۸ طرح با اعتبار ۱۳میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومان توسط کارگروه اشتغال استان مصوب شده است که اداره صنعت و معدن نهاوند ظرف ۳ روز باید این طرح ها را دسته بندی کند.

وی افزود: در حوزه کشاورزی ۵۷ طرح با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان مصوب شده است که هم طرح و هم سرمایه گذار به جهاد کشاورزی نهاوند اعلام شده است و جهاد،موظف است ظرف یک هفته این طرح ها را تعیین تکلیف کند و در حوزه گردشگری ۱۴۳طرح با اعتبار ۴میلیارد و ۵۱۲ تومان به شهرستان نهاوند اختصاص یافته است.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه وجود طرح‌های سرگردان نشان‌دهنده کم‌توجهی صاحبان و متولیان امر است، گفت: متأسفانه در شهرستان ناهماهنگی، یکی از دلایل معلق ماندن و به نتیجه نرسیدن طرح‌ها و پرداخت تسهیلات آنان است.

مراد ناصری با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی روستایی در استان رتبه دوم رادار است، گفت: در حال حاضر سهم روستاییان شهرستان از محل اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی افزون بر ۳۴ میلیارد تومان است که با ارائه طرح می‌توانند از این تسهیلات که دارای سود بسیار پایین است استفاده نمایند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش