سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14062

صدای نهاوند:
استاندار همدان گفت: با مدیرانی که نتوانند تا ۳۱ تیرماه اعتبارات ابلاغی خود را جذب کنند، برخورد کرده و آنها را از استان اخراج می کنم.

به گزارش صدای نهاوند، محمدناصر نیک بخت ظهر چهارشنبه ۲۰ تیر در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، باعرض تسلیت به مردم کردستان بابت اتفاق پیش آمده، اظهار کرد: همانگونه که از مدیران استان در برابر هجمه ها و ناملایمت ها دفاع می کنم، در برابر مدیرانی که با تخصیص نادرست، از اعتبارات استفاده نکرده و درباره بیت المال بی تفاوت هستتد، برخورد خواهم کرد. ما امانتدار مردم هستیم پس به من حق بدهید در برابر امانت مردم حساس باشم.

 
استاندار همدان با تشکر از خدمات مدیرکل دیوان محاسبات برای پیگیری مطالبات استانی، بیان کرد: ایشان ۱۲۰ میلیارد تومانی که در قالب اوراق استان در معرض خطر بود بازگرداندند از این رو توجه و پشتکار این نهاد را برای پیگیری اعتبارات قابل قدردانی است.
 
وی اعتلا و پیشرفت استان را وظیفه همه مسئولان استانی قلمداد و تاکید کرد: نمی توانم کاهلی و بی اعتنایی مسئولان را نسبت به پیشرفت استان ببینم و ساکت باشم.
 
نیک بخت افزود: اداراتی که بدهی به پیمانکاران دارند می توانند با تبصره بند “و” با استفاده از اوراق، دیون خود را پرداخت کنند.
 
وی خطاب به مسئولان ادارات نیز گفت: اداراتی که در دریافت اعتبارات ناتوان هستند تا روز جمعه مهلت دارند تا ناتوانی خود را در دریافت اوراق اعلام، تا از این طریق اوراق به ادارات دیگر واگذار شود.
 
استاندار با بیان اینکه با همه نداری ها اعتبارات خوبی به استان ها واگذار شده که ضعف مدیران در استفاده از این اعتبارات را نمی توان نادیده گرفت، تصریح کرد: ضعیف ترین اداره در دریافت اعتبارات میراث فرهنگی است.
 
وی عملکرد استان را در حوزه فرهنگی اقتصاد مقاومتی مثبت عنوان کرد که استان در این حوزه عملکرد خوبی داشته است و درباره مکان وزارت امورخارجه نیز گفت: چندین مکان برای این اداره پیشنهاد داده شده که هنوز به انتخاب نهایی نرسیده اند./ایسنا
 
 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش