مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 14076

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه عده ای قصد دارند موضوع اشتغال نهاوند را سیاسی کنند، گفت: من اجازه نمی دهم ناامیدی وارد بحث اشتغال شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر شنبه در دهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: عده ای از مدیران هنوز در فاز اشتغال نیستند و فکر می کنند می تواند با تک روی به مدیریت خود ادامه دهند غافل ازاینکه نه فرماندار و نه مردم دیگر اجازه این کار را نمی دهند.

ناصری گفت: ممکن است جهت رسیدن به حل مشکل اشتغال و جذب ۸۲ میلیارد تومان عده ای از مدیران در بین راه کم بیاورند و خسته شوند و اشتغال را سیاسی کنند، این عده بدانند اشتغال خط قرمز استاندار و فرماندار است.

وی افزود: مدیری که کنار مردم باشد تحت هیچ شرایطی از فرماندار جدا نمی شود و مدیری هم که با مردم همراه نباشد، خود مردم اجازه کار به او نمی دهند من اجازه نمی دهم ناامیدی وارد بحث اشتغال شود.

فرماندار نهاوند ادامه داد: روز اول به مدیران گفتم “نمی شود” را از ادبیات ادارات حذف کنید، دولت و نظام امکانات خوبی را برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری فراهم نمودند اگر مدیران نتوانند این امکانات را برای ایجاد اشتغال مردم استفاده کنند به مردم و نظام خیانت کرده‌ا‌ند.

مراد ناصری اظهار داشت: اشتغال با ادامه روند فعلی به نتیجه نمی رسد و بیکاری دو رقمی شهرستان با ۱۷ ویا ۸۰ میلیارد تومان حل نمی شود.

ناصری در پایان گفت: طرح های مصوب شهرستان نهاوند ۲۷۱ طرح با اعتبار ۸۴ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان است و طرح های موجود در بانک های عامل ۲۲۸ طرح به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: طرح های دارای قرارداد با بانکهای عامل ۱۴۱ طرح به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان است که تا کنون ۱۲۵ طرح با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش