جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14102

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند در ادامه برنامه های روستا گردی و حضور در جمع مردم در جمع مردم چهار روستای بخش خزل حاضر شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند درجمع مردم روستای لیلاس گفت: مطالبه گری و پیگیری های مستمر در هر روستایی منجر به پیشرفت و آبادانی شده است.

مراد ناصری افزود: به دلیل اینکه این روستا تحت پوشش خدمات اداره آب و فاضلاب روستایی نمی باشد، منازل مسکونی فاقد انشعاب آب آشامیدنی هستند، لذا دهیار، شورا و اهالی روستا باید اقدامات و پیگیری های لازم را برای خرید انشعاب از طریق آب و فاضلاب روستایی انجام دهد تا هرچه سریعتر این روستا تحت پوشش خدمات این اداره قرار بگیرد و بتوانند فرسودگی سیستم لوله کشی و سایر مشکلات حوزه آب این روستا را برطرف کنند. برای هزینه خرید انشعاب نیز آب و فاضلاب روستایی مبالغ آن را بصورت اقساط از مشترکین دریافت نماید تا فشار مالی به آنان وارد نشود.

ناصری از اداره مخابرات خواست تا یک ماه آینده کابل کشی تلفن این روستا را انجام دهد و افزود: عملیات زیرسازی راه روستایی لیلاس به زودی انجام می شود و یک نفر بعنوان نماینده روستا برای اخذ مجوزهای لازم برای برقراری نانوایی پخت نان محلی و کسب سهمیه آرد معرفی گردد تا هرچه سریعتر این کار صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: خانه بهداشت روستا تا آبان ماه یک روز در هفته و از آن به بعد، سه روز در هفته باید کارهای درمانی اهالی روستا را با اختصاص کادر پزشکی انجام دهد.

‍ ♦️روستای رزینی

فرماندار نهاوند در جمع اهالی روستای زرینی گفت: روستای رزینی با ۶۰۰ هکتار زمین کشاورزی آبی و ۱۰۰ هکتار زمین کشت دیم و مجموع ۷۰۰ هکتار، یکی از روستاهای کم نظیر شهرستان با ظرفیت فراوان در حوزه کشاورزی است. لذا با اندکی تلاش و پیگیری می توان این روستا را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

مراد ناصری گفت:  نشستی با شورا، دهیار و جهادکشاورزی برگزار می کنیم تا برنامه ریزی های لازم را برای تبدیل آبیاری سنتی به آبیاری های نوین(قطره ای و بارانی) زمین های کشاورزی این روستا انجام دهیم. به لحاظ کمبود بارندگی های جوّی و کاهش منابع آب های زیرزمینی باید آبیاری کشاورزی را به سمت آبیاری های نوین ببریم.

ناصری افزود: امور برق شهرستان تیرهای چراغ برق داخل روستا را که در داخل مسیر اصلی قرار دارند،جابجا نماید و ا قدامات و پیگیرهای لازم برای لوله کشی مسیل داخل روستا توسط دهیار و شورا صورت گیرد.

‍ ♦️روستای کنگاور کهنه

 فرماندار نهاوند در جمع مردم این روستا اظهار داشت: برای تقویت وضعیت اینترنت و آنتن دهی تلفن های همراه، سه دکل در حال راه اندازی است و فاز اول طرح هادی روستا در سال ۹۷ با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

‍ ‍ ♦️روستای گیوکی

مراد ناصری پس از بازدید از روستای گیوکی گفت: موضوع نصب سه مورد سرعت کاه و دو چراغ چشمک زن برای ورودی روستا در شورای تامین شهرستان مطرح و برای اخذ مجوزهای لازم آن، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و اداره راهداری نیز پس از آن عملیات اجرایی کار را انجام دهد.

ناصری گفت: بنیاد مسکن فاز ۲ کانال دفع آبهای سطحی داخل روستا را با ایجاد فنس کشی مناسب مجهز و تکمیل نماید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش