جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14132

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: ترامپ آرزوی تسلیم شدن ایران در برابر زیاده خواهی و زورگویی آمریکا را به گور خواهد برد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نهاوند اظهار داشت: امروز خدمت به مردم باید در دستور کار دولتمردان و مسئولین باشد و تلاش مسئولین باید جلب رضایت مردم را همراه داشته باشد چراکه مردم انقلاب را حمایت کردند و به پیروزی رسانند.

مغیثی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: ایشان خدمت به مردم و برادران ایمانی را محبوب‌ترین خدمت‌ها عنوان کردند و فرمودند  این مهم شکرگزاری انقلاب است.

وی بابیان اینکه شکر نعمت انقلاب خدمت عملی به مردم است، تأکید کرد: ریشه‌کن کردن فقر و فساد از اولویت‌های این انقلاب همراه با وحدت کلمه است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در سخنان اخیر مواضع شیطانی خو را رسماً اعلام کرده است، گفت: ترامپ آرزوی تسلیم شدن ایران در برابر خودش را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: روند مذاکرات به آمریکایی‌ها القا کرده که ایران ناتوان است و از توان نظامی آمریکا می‌ترسد،اما آنها غافل از این مهم هستند که اسلام، انقلاب و این مردم به خاطر مشکلات اقتصادی هیچ‌گاه تسلیم دشمن نخواهند شد.

مغیثی با اشاره به فشار مشکلات اقتصادی، توصیه کرد: مسئولین به میان مردم بروند اگر مشکلی قابلیت حل شدن را دارد اقدام کنند اگر هم مسئله‌ای وجود دارد که نیازمند زمان است با مردم صادقانه سخن بگویند تا اعتماد عمومی از مسئولین صلب نشود.

وی اظهار داشت: امروز برخی فکر می‌کنند که اگر فسادی به وجود بیایید رهبری باید گوش متخلفین را بگیرد، درصورتی‌که هر کس برابر قانون وظیفه‌ای دارد وظیفه رهبری نظارت و ارائه تذکرات و پیشنهادات و غیره به مسئولین است.

امام جمعه نهاوندبا بیان اینکه امروز بسیاری از مشکلات و اختلافات ریشه در هوا و هوس دنیوی دارد که دراین‌بین غفلت برخی بر این مسئله دامن می‌زند. گفت: رفع مسائل و معضلات اجتماعی نیازمند اقدام عملی است و با دستور درست نمی‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش