سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14354

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با توجه به شروع جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی برعلیه مردم، از ظرفیت بسیجیان شهرستان نهاوند در جهت شناسایی انبارهای احتکار استفاده می‌شود و مجموعه سپاه و بسیج با محتکران و‌مفسدان اقتصادی برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ کامران کریمی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به کشورمان هستند و امروز نیز این جنگ اقتصادی را شدت بخشیده است.

وی‌اظهار داشت: در طی چند ماه گذشته که کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده، عده‌ای سودجو و منفعت‌طلب در پی سو استفاده از اوضاع اقتصادی کشور بوده و به احتکار برخی کالاها در کشور اقدام کرده‌اند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز وظیفه همه ما مقابله با این جنگ اقتصادی است و مسئولان نیز باید در کنار مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

کریمی گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله وظایف سپاه است و این‌ مجموعه با عواملی که بخواهند از این اوضاع اقتصادی سو استفاده کنند برخورد جدی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: مبارزه با پدیده احتکار به‌عنوان یکی از مصادیق فساد اقتصادی با همکاری بسیج و سپاه نهاوند در حال اجرا است و شناسایی انبارهای احتکار ازجمله برنامه‌های بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.

کریمی گفت: در جلساتی که با اصناف و مسئولان ذیربط برگزارشده است تذکراتی به آنها داده شده است تا ضمن نظارت و بازرسی از بازار از احتکار‌ کالاهای مورد نیاز مردم جلوگیری شود./گرو

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش