سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14366

صدای نهاوند:
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: بمنظور. بازرسی از سطح قیمت ها، تشدید نظارت و بازرسی در بازار نهاوند، بازرسان اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ملایر به نهاوند اعزام واز واحد های صنفی سطح شهرستان بازرسی می کنند.

بیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: در این بازرسی که از عمده فروشی و خرده فروشی های سطح شهر انجام  می شود موارد مربوط به عدم درج قیمت.، گرانفروشی، عدم ارایه صورتحساب، وکمی فروشی برابر قانون نظام صنفی مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت تخلف برابر قانون با فرد متخلف برخورد می شود.

ترابیان با بیان اینکه این بازرسان از روز سه شنبه ۲۳ مردادماه تا سه روز آینده در شهرستان نهاوند مستقر و فعالیت خواهند کرد، افزود: از همه همشهریان تقاضا می شود اخبار و اطلاعات مربوط به تخلفات صنفی و احتکار کالا را به اداره صنعت معدن وتجارت گزارش و یا با تلفن  ۱۲۴تماس و اطلاع دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: سبد اصلی خانوارها عمدتا شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت وقند و شکر وچای می باشد که مواد شوینده نیز طبق تصمیمات اخیر دولت بعنوان سبد حمایت در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نهاوند افزود: مقرر شده است برنج که برای اغلب خانوار ها غذای اصلی محسوب میگردد توسط سیاست های تنظیم بازار دولت کنترل وعرضه گردد. 

بیژن ترابیان ادامه داد: در اجرای این سیاست طی روزهای آینده به منظور تامین نیاز های مردم شهرستان، برنج و شکر با قیمت مناسب به فروشگاه های عمده شهرستان تحویل و زیر نظر بازرسان این اداره توزیع خواهد شد. 

ترابیان در پایان گفت: در شرایط کنونی هر گونه اخلال در روند بازار موجب تشکیل پرونده و بدون تخفیف وقابل رسیدگی در محاکم قضایی خواهد بود. 

وی از فروشندگان عمده شهرستان خواست، در شرایط کنونی با اقشار آسیب پذیر جامعه همراهی نموده وبا درصد مجاز سود برابر با فاکتور خرید، کالای مورد نیاز را به مشتریان عرضه نمایند. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش