جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14409

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از شروع عملیات ساماندهی و تجهیز محل استقرار کارگران فصلی خبر داد.

محمد حسین پوردر گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: مکان استقرار کارگران فصلی در مساحتی به وسعت ۱۰۰۰مترمربع با دسترسی مناسب در محل دوخواهران در حال ساماندهی می باشد.

حسین پور با بیان اینکه این پروژه به منظور ارج نهادن جایگاه و منزلت کارگران زحمت کش و پر تلاش در شهر نهاوند و دسترسی راحت به آنها برای انجام امورمربوطه انجام شده،خاطر نشان کرد: در این مکان امکانات مناسبی همچون نگهبانی،نشیمن، سرویس بهداشتی، سایبان،فضای سبز وبرای رفاه کارگران مستقر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی کارگران فصلی وشناسنامه دار کردن آن ها از ضروریات است افزود:با توجه به اینکه این مکان قبلا برای کارگران فصلی در نظر گرفته شده اما به رغم تلاش های شهرداری از رفتن به این مکان امتناع می کردند هم اکنون به منظور ترغیبشان این شهرداری اقدام به تجهیز مکان درخور و جایگاهشان نموده است.

شهردار نهاوند اهداف این اقدام را تسهیل در دسترسی به این افراد و علاوه بر آن کمک به زیبا سازی مرکز شهر و جلوگیری از ترافیک و تجمع کارگران فصلی در خیابان اصلی شهر بیان نمود و گفت: انتظار می رود با استقبال کارگران و فرهنگ سازی برای استفاده از این مکان و امکانات، بتوان علاوه بر کمک به کارگران و تامین مکانی مناسب برای آنها، به اهداف توسعه ای شهر با این اقدامات به عنوان زیر ساخت ها،ضرورت ها و اهداف دست یافت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش