سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14435

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۴۵ پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر سه‌شنبه در شورای هماهنگی هفته دولت در نهاوند گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد نظام و حاضر شدن در جمع مردم است.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه هفته دولت از برکت شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: طی این هفته در شهرستان نهاوند ۴۵ طرح بااعتبار ۳۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

ناصری خطاب به مدیران شبکه بهداشت و درمان گفت: شبکه بهداشت و درمان نهاوند باید با بهره‌گیری از پزشکان مجرب و امکانات موجود طرح ویزیت رایگان را در مصلی نماز جمعه برپا کنند.

وی گفت: روزهای ابتدایی حضورم در نهاوند عنوان کردم ۸۰ درصد مشکلات شهرستان نهاوند با توان و پتانسیل موجود قابل‌رفع است اما امروز می‌گویم تمام مشکلات شهرستان در خود نهاوند حل‌شدنی است چراکه مردم شهرستان نهاوند فهیم هستند و انتظاراتشان با اختیارات مجموعه دولت در شهرستان و اعتبارات موجود همخوانی و تناسب دارد و انتظار زیادی ندارند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه نباید از مردم فاصله داشت چراکه مردم و مسئولین دولت این را نمی‌پسندند، گفت: مدیران ادارات باید ضمن تعامل سازنده با رسانه‌ها در راستای ارائه عملکرد دولت و برگزاری نشست‌های خبری اهتمام ویژه داشته باشند و دولت را از مظلومیت خارج کنند چراکه رسانه‌های ما حق گو هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش