جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14466

صدای نهاوند:
فرود ظفری ورزشکار پرافتخار و ملی‌پوش نهاوندی وزن منهای ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مدال نقره بازی‌های آسیایی رسید و نهاوند نگین انگشتری غرب کشور با هفت هزار سال قدمت را صاحب نام کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،در رقابت‌های ووشوی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی، فرود ظفری ورزشکار پرافتخار نهاوندی تیم ملی ووشوی ایران با کسب مدال نقره وزن منهای ۶۵ کیلوگرم، ایران، استان همدان و شهرستان نهاوند را صاحب افتخار دیگر کرد.

فرود ظفری ووشوکاری از دیار نهاوند است که در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی بارها با کسب عناوین مختلف خوش درخشیده است و نشان داده است در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فرود ظفری در رقابت‌های ووشوی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی، در فینال با  «لی منگ فان» از چین رقابت کرد و در حالی تلاش زیادی را به کار بست، اما برابر این حریف قدرتمند شکست خورد تا در نخستین حضورش در بازی‌های آسیایی به مقام دومی و مدال نقره برسد.

گفتنی است، فرود ظفری یکی از ووشوکاران خوب، بااخلاق و بسیار فنی نهاوند است که طی سال‌های گذشته همواره در اردوهای تیم ملی حضورداشته است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش