سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14600

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند با انتقاد از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های ادبی و مساجد نهاوند حمایت مالی نمی کند.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام‌نیا در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای صالحی مگر یکی از وظایف اصلی وزارتخانه شما سیاست‌گذاری در راستای رشد و اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی نیست؟ مگر هدایت و حمایت از رشد و توسعه‌ فعالیت‌های فرهنگی، هنری و پرورش استعداد جوانان و تقویت روحیه افراد جامعه از وظایف وزارتخانه شما نیست؟

بهرام نیا تاکید کرد: نقش راهبردی وزارتخانه شما در این مسیر بسیار کم رنگ است. اگر ادعایی هم در این خصوص دارید من می‌گویم ادعای شما درخصوص کلانشهرها مصداق پیدا می‌کند. ۲۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور وجود دارد. همچنین ۱۱۰۰ انجمن ادبی داریم اما دریغ از کوچکترین کمک مادی و معنوی به این انجمن ها و کانون های مساجد.

وی گفت: به صورت مصداقی در شهرستان نهاوند ۱۲ کانون و انجمن ادبی و ۷۲ کانون فرهنگی مساجد فعالیت می کنند، اما متاسفانه کوچکترین حمایت مالی از آنها نشده است و حتی کوچکترین زیر ساخت های لازم برای تشکیل جلسات آنها فراهم نشده است.

نماینده مردم نهاوند گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با آن ساختمان وسیع و بزرگ از داشتن سیستم سرمایشی وگرمایشی محروم است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش