جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14975

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز، نهاوند بیشترین آمار بیکاری استان همدان را دارد.

به گزارش خبرنگارصدای نهاوند، حسن بهرام نیا در بیستمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نهاوند که با حضور مدیرکل بانک کشاورزی استان، مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و فرماندار نهاوند در مجلس در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: نهاوندکه در سالهای گذشته روزانه با تولید ۵۴۰ تن شیر، مهم ترین تولید کننده شیر استان بود، متاسفانه امروز تولید شیر این شهرستان به زیر ۱۰۰ تن رسیده است و کارخانه های لبنیات نهاوند باید برای تهیه شیر به شهرهای دیگر بروند.

بهرام نیا گفت: نهاوند دارای ۱۷ کارخانه لبنیات بود اما امروز این تعداد به زیر ۵ کارخانه رسیده است و نهاوندی که قطب کشاورزی و باغداری استان همدان است، بعلت نداشتن صنایع دسته بندی باید شاهد تاراج محصولاتش توسط دلالان باشد.

وی گفت: نهاوند سرمایه گذارانی دارد که شهرهای دیگر برای آنها فرش قرمز پهن می کنند اما در نهاوند نه تنها کاری برای آنها انجام نمی شود بلکه کاری می کنند آنها زمین گیر شوند.

نماینده مردم نهاونددر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهاوند برای حل مشکل بیکاری جوانانش که بیشتر آمار را در استان همدان دارد، نیازمند توجه ویژه به سرمایه گذاری بخش خصوصی است، اما با این رویه ای که در پرداخت تسهیلات در این شهرستان وجود دارد، سرمایه گذاران رغبتی برای کار و تولید اشتغال در نهاوند ندارند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش