سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15031

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: لوایح منع تامین مالی تروریسم در صورت تایید شورای نگهبان برای همه قابل احترام است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: ایران اسلامی با کنواسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم مخالف نیست و ما هم معتقدیم باید، منابع مالی تامین تروریسم مشخص شود ولی مشکل عمده که خیلی هم در روزهای گذشته سر و صدا به پا کرد، در منطق و پیام آمریکا تروریست معنای خاص خودش را دارد.

مغیثی گفت: از دیدگاه ما منافقین، داعش و القاعده و گروهای اینچنینی تروریست هستند، اما آمریکا می گوید اینها وطن پرست و آزادی خواه هستند و در مقابل حزب الله لبنان و انصارالله یمن تروریست هستند اختلاف، مسئولان کشور بر سر مصادیق تروریست است.

وی افزود: دولتمردان ما باید مواظب باشند تروریسم در ادبیات ما ۱۸۰ درجه با تروریسم در ادبیات آمریکا تفاوت دارد واز این بابت کلاه سرمان نگذارند، کنواسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و اگر  شورای نگهبان هم  تایید کند، باید همه احترام بگذارند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: در عرصه های بین المللی ایران نشان داده، پایبند به تعهدات قانونی و بین المللی است، بر عکس آمریکا که امروز هم پیمانانش هم به او اعتمادی ندارند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: ایران اسلامی، ۴۰ سال است در مقابل زورگویی و زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کرده است به نحوی که در سال ۶۰ ایران آمریکا را از کشور خارج کرد، اما در دهه ۹۰ ایران آمریکا را از منطقه خارج کرده است.

مغیثی با اشاره به، حماسه حضور بیش از ۷۰۰ هزار بسیجی در همایش اقتدار سپاهیان حضرت رسول(ص) در سراسر کشور، افزود: تکیه بر تولیدات داخلی کشور، می تواند اقتصاد کشور را رونق و خود کفا کند.
وی در پایان با بیان اینکه،  ایجاد اختلاف و شبهه بین روابط ایران و عراق در دستور کار دشمن است و آنها نمی خواهند ایرانی ها و عراقی ها در کشور یکدیگر امنیت داشته باشند، افزود: راهپیمایی اربعین عراق باید با حضور گسترده همه مردم آزاده جهان برگزار شود،تا زمینه وحدت همه مظلومین جهان باشد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش