سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1504

علی سلگی بعنوان پنجمین نامزد، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور، ثبت نام کرد.

به گزارش صدای نهاوند سلگی بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس، در اولین مصاحبه رسمی خود با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: هدف مهم من برای شرکت در این انتخابات  احساس تکلیف الهی و خدمت به مردم در سایه ایمان و عمل صالح است.

وی افزود: نهاوند شهری در بضاعت جهان امروز نیست بلکه بیشتر شهری است شبیه شهرهای باستانی و تاریخی مثل بازمانده های تخت جمشید  لیکن مردم و جوانان آن، از بهترین نخبگان ایران و جهان هستند.

علی سلگی اظهار داشت: چرا نهاوند به چنین روزی افتاده است ؟ این یک سوال بنیادین است من پاسخش را اکنون نمی دهم زیرا مایلم نخبگان نهاوند به آن بیندیشند تا پاسخ خود را با پاسخ من قیاس کنند من می دانم ما یک پاسخ مشترک داریم.

سلگی ادامه داد: اولین برنامه من ایجاد انجمن یا مرکز یا کانونی برای نخبگان و متفکرین نهاوند است تا با عضویت همه نخبگان ساکن نهاوند یا خارج از نهاوند بستری برای مشورت و گفتگو فراهم آوریم و در رهگذر این همفکری در پیدا کردن راه حل های توسعه و آبادانی شهر بکوشیم و نیز با مشورت با اهل خرد دلها را بهم نزدیک کنیم و بجای کین و قهر ، مهر و همدلی درو کنیم .

وی همچنین از داشتن یک بسته اقتصادی برای پیشرفت نهاوند سخن گفت و بیان داشت: از این بسته جامع اقتصادی بزودی رونمایی می شود.
علی سلگی پرداختن به امور اقشار مستضعف، آسیب دیدگان اجتماعی ، جوانان و زنان را همراه با کشاورزان و کارگران را از اولویت های کاری خود دانست و گفت: شعار من برای انتخابات امسالتدبیر و اعتدال است.

سلگی در پایان کمک به دولت تدبیر و امید، جهت ارائه خدمات عالیتر به مردم و نیز حمایت از برجام را از اولویت های کلان خود عنوان کرد.

IMG_3522photo_2015-12-21_17-23-03photo_2015-12-21_17-23-11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش