سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15088

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از آمادگی5 پایگاه اورژانس و ۸ دستگاه آمبولانس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در نهاوند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مومنعلی دارابی ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد اربعین شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند با توجه به اعلام نیاز از طرف دانشگاه علوم پزشکی؛ یک دستگاه آمبولانس به استعداد دو نفر را به مرز مهران اعزام خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند هیچ‌گونه مشکل کمبود دارویی وجود ندارد، گفت: ۳ داروخانه شبانه‌روزی و یک داروخانه کشیک شبانه برای ایام اربعین در شهر نهاوند و داروخانه‌های شهر فیروزان و کیان و ۱۷ مرکز بهداشت و درمان در نقاط مختلف شهرستان آماده ارائه خدمات هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوندنیز در این جلسه با اشاره به در نظر گرفتن مکان‌هایی برای مدیریت اوضاع بحرانی از آمادگی اسکان اضطراری ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر در نهاوند خبر داد.

محمد تقی شهبازی از در نظر گرفتن ۶۱ مکان اسکان اضطراری با ۳ سطح‌بندی در نقاط مختلف شهرستان نهاوند به خصوص در محورهای نهاوند- فیروزان و نهاوند – بروجرد خبر داد و گفت: هلال‌احمر شهرستان آمادگی استقرار چادرهای اسکان در مواقع بحرانی را نیز دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش