سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15117

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: رئیس‌جمهور آمریکا مصداق بارز توحش است چراکه هیچ‌چیز برایش مهم نیست.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: اگر مسلمانان جهان از خواب بیدار شوند هیچ قدرتی نمی‌تواند آن‌ها را تهدید کند..

مغیثی بابیان اینکه آمریکا به این وسیله مسلمانان را به جان هم می‌اندازند، گفت: اگر رهبران برخی از مسلمانان جهان از خواب غفلت بیدار شوند امکاناتی در اختیار مسلمان است که غرب را مجبور به تسلیم می‌کند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه آمریکا ازلحاظ علمی پیشرفت کرده اما ازلحاظ انسانی به توحش رسیده است، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا مصداق بارز توحش است چراکه هیچ‌چیز برایش مهم نیست و این پیشرفتی که دارند منهای اسلام و انسانیت است و هرچه قدرتمندتر شود وحشی‌ و خطرش بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند هم‌زمان با پیشرفت علمی تربیت اخلاقی، اسلامی و انسان باید باشد، گفت: الگوی پیشرفت علمی باید اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: جنگ و کشتار مسلمانان معلول اختلاف و تفرقه است که متأسفانه امروز دشمن و آمریکا توانسته مسلمانان را مقابل هم قرار دهد عربستان مدعی مهد اسلام است اما از روز روشن‌تر است که با صهیونیست‌ها هم‌قسم علیه اسلام و مسلمانان است.

وی با تأکید بر اینکه این‌ها اسمی از مسلمان دارند اما باطنشان از یهود بدتر است، اظهار کرد: سند جامع تحقق تمدن نوین اسلامی در افق ۵۰ ساله مطلبی است که رهبری مطرح کردند.

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: رهبری فرمودند که این سند تا اول سال ۱۴۰۰ آماده شود لذا تحقق این مهم نیازمند ورود همه نخبگان مملکت است تا ایران اسلامی بتواند برای جهان یک الگوی عملی تدوین کند تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان باشد.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه بابیان اینکه در حماسه اربعین حسینی ۲۰ میلیون آدم از چندین کشور دنیا حضور دارند، گفت: این راهپیمایی درگذشته وجود داشته ولی امروز در ابعاد گسترده‌تر است لذا باید مسئولین و دست‌اندرکاران به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: امام حسین و عشق به امام حسین محور وحدت است و راهپیمایی اربعین مانور وحدت و قدرت برای مسلمانان و مذاهب مختلف است.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: اگر اربعین به‌خوبی مدیریت و از آفات محافظت شود می‌تواند زمینه را برای اتحاد مستضعفین و مقابله با مستکبرین فراهم کند./مهر

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش