سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15304

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مجاهدت جبهه مقاومت در عراق و سوریه و یمن و شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه و همچنین یاوه‌گویی‌هایی ترامپ بزرگ‌ترین بی‌آبرویی سیاسی و اجتماعی اخیر برای آمریکا است.

به گزارش صدای نهاوند، مراد ناصری پیش از ظهر یکشنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان ماه محمل پیدایش حوادث بزرگی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به ثبت وقایع ۱۳ آبان در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸، گفت: امروز مردم به‌عنوان وارثان انقلاب اسلامی توانسته‌اند بااقتدار، عزت و شجاعت و با زیبایی هرچه‌تمام‌تر در برابر دشمنان نظام و انقلاب بایستند و فریاد حق‌طلبی سر دهند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: ۱۳ آبان میراث مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی است همان مجاهدت‌هایی که از جنس ایمان و اخلاص بود و برای جلب رضای خداوند متعال صورت گرفت و این مهم باعث شد تاریخ نویسان در بیان عمق وجودی این حوادث مات و مبهوت بمانند.

وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) در دوران انقلاب اسلامی، گفت: فرزندان مکتب امام خمینی (ره) برای ما تحولی از جنس حق‌طلبی توسط فرزندان و دل‌سوختگان این نظام مقدس ایجاد کردند.

ناصری در ادامه با اشاره به اینکه مذاکرات افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره با بدعهدی خود قصد ضربه زدن به ملت را داشته‌اند و هیچ‌گاه دلسوز ایران اسلامی نبوده و نیستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر انزوا و افول آمریکا، گفت: یقین بدانید هر آن‌کس به دیگران ظلم کند قطعاً نتیجه ظلمش را خواهد دید و امروز بی‌آبرویی آمریکا در جامعه جهانی نشان از این مهم دارد./مهر

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش