سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15438

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: جهت اجرایی شدن بند "و" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال۹۷ در خصوص تسویه مطالبات بانکها که درخواست اصلی تولید کنندگان واحدهای صنعتی است، پیگیریهای لازم از طریق مراجع ذیربط انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری بعدازظهر یک شنبه در جلسه صاحبان سرمایه و واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند اظهار داشت: موضوع عدم تعامل بانکها با واحدهای تولیدی از مهمترین دغدغه صاحبان سرمایه در شهرستان نهاوند است.

ناصری گفت: به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند جلسه ای با معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان ، مدیر عامل شهرک های صنعتی استان و سرپرستی بانکهای عامل برگزار می شود تا موانع موجود برطرف شود.

وی افزود: براساس بند «و» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷، به منظور تشویق تولیدکنندگان و تسویه مطالبات بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری چنانچه مشتریان بدهی معوق خود را که تا پایان سال ۱۳۹۶ سررسید آن تمام می شود را از تاریخ سر رسید تا پایان شهریور ۹۷ تسویه نمایند بانک‌ها و مؤسسات مالی و بانکی مکلف‌اند اصل و سود خود را مطابق قرارداد اولیه و بدون احتساب جریمه دریافت و تسویه نمایند.

فرماندار نهاوند بیان داشت: با وجود اهمیت بسیار زیاد این قانون در کاهش مشکلات بخش تولید اما بانک‌های شهرستان نهاوند اقدام به اجرایی کردن آن نمی‌کنند و همین موضوع سبب گلایه‌مندی فعالان اقتصادی در شهرستان شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش