سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15722

صدای نهاوند:
معمولا فرمانداران شهرستانها یک روز هفته را به ملاقات مردمی اختصاص می دهند و هدف از این کار را حل مشکلات ، رفع گیرهای اداری و آشنایی با خواسته های مردم می نامند که عمده ترین مشکلات معمولا در ارتباط با سایر دستگاههای اجرایی است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مطابق دوشنبه های هر هفته، صبح امروز نیز فرماندار نهاوند میزبان تعداد زیادی از شهروندان متقاضی دیدار با وی بود.

شهروندان نهاوندی که از ساعات اولیه صبح از نقاط مختلف شهری و روستای تقاضای ملاقات با فرماندار را داشته اند، صبح امروز در دیدارهای چهره به چهره با فرماندار شهرستان خود صحبت کردند و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

مراد ناصری در این دیدارها به مشکلات تک تک مراجعه کنندگان گوش فرا داده و برای حل این مشکلات دستوراتی را صادر نمود و در برخی موارد نیز با تماس های تلفنی، نوشتن نامه و پی گیری های شخصی خود ، برای رفع دغدغه ها و مشکلات شهروندان اقدام نمود.

بیشتر کسانی که به فرماندار مراجعه می کنند معمولا  یاجواب لازم را از سایر ادارات سطح شهرستان نگرفته اند و یا درخواست اشتغال و تقاضای وام دارند که برای انتقال مشکل و نهایتا امید به رفع آن به فرمانداری مراجعه می کنند.

تعداد زیادی از ارباب رجوع ها نیز در گفتگویی ضمن سپاسگزاری ازاین اقدام فرماندار نهاوند و تسریع در انجام کارخود ابراز رضایتمندی کردند.

فرماندار نهاوند هم در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، با تاکید بر اصل تکریم ارباب رجوع در بحث حقوق شهروندی اظهار داشت: رضایت مندی مردم در این شهرستان برای ما اصل است و بی توجهی به مردم را از هیچ اداره‌ای نمی پذیریم، مسولین ادارات در جهت حل مشکلات مردم اهتمام جدی داشت باشند و در زمان غیبت خود جانشین تعیین کنند تا مردم در ادارات سرگردان نشوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش