سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15969

صدای نهاوند:
مراسم کلنگ‌زنی پروژه تامین روشنایی فضای داخلی سراب گیان نهاوند با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر کل توزیع برق استان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند و بخش گیان انجام شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار کرد: امروزه گردشگری فراتر از یک صنعت، به پدیده ای اجتماعی، اقتصادی تبدیل و در همه جا نهادینه شده و در این میان شهرستانی همچون نهاوند به دلیل داشتن ظرفیت های عظیم مانند سراب گیان، گاماسیاب و فارسبان در این حوزه، به جایگاه ممتازی در نقشه گردشگری استان همدان دست یافته است، که می توان با فراهم آوردن زیر ساختها در این مکانها، نهاوند را بجای مسیر گردشگری به مقصد گردشگران تبدیل کنیم.

مراد ناصری گفت: امروز میتوانیم بگوییم کسانی که اعتقاد داشتند سراب گیان امنیت ندارد ببینند که سراب گیان با تامین روشنایی یکی از امن ترین اماکن گردشگری شهرستان و استان می باشد.

ناصری ادامه داد: هر چهار ماه خبر خوبی در گیان داشتیم، ابتدا روشنایی مسیر سه راهی تا سرچشمه سراب، سپس کلنگ زنی سکوهای نشیمن و کلنگ زنی روشنایی شهید بلوار مراد کیانی و امروز روشنایی سایت داخلی سراب گیان که با حضور مسئولان انجام شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش